Witaj 2017 !

Kochani ! Nie było mnie tu od czerwca. We wrześniu minęła druga rocznica odkąd istnieje mój blog. Zdaję sobie sprawę, że ostatnie pół roku, kiedy mnie tu nie było to bardzo długi okres, ale myślę, że tak samo Wam jak i mnie, minął on naprawdę ekspresowo. Nie miałam okazji złożyć Wam życzeń świątecznych, tak więc rehabilituję się teraz i życzę Wam spełnienia wszystkich planów i marzeń w 2017 roku. Oby wszystkich Was obdarzył po równo w zdrowe, radosne i warte zapamiętania chwile i stawiał na Waszej drodze wyłącznie uczciwych ludzi !
Mam nadzieję, że u Was wszystko w porządku, bo ja chyba nabrałam dość energii, aby ziścić moje postanowienie bywania tu regularnie, bo przyznam szczerze, że tęskniłam za tą moją odskocznią i Waszymi postami. Także mam duuuuużo do nadrobienia. Ale, żeby już Was dłużej nie zanudzać zapraszam na zdjęciową część postu, póki jeszcze otacza nas klimat Świąt ;)

Jak już po zdjęciu wyżej można się domyślić, druga część jest stricte pazurkowa. Jak napewno zauważycie, grono moich hybryd powiększyło się o lakiery Indigo i SPN. I z ich użyciem właśnie, dzisiejsza, a mianowicie świąteczna stylizacja.


Przepiękna wiśnia SPN to numer 655 o wdzięcznej nazwie Salsa. To nieoczywisty odcień borda z wiśniowo-złotymi drobinkami. Zamawiając go, dokładnie tak go sobie wyobrażałam. Jest idealny ! Nie przepadam za czerwienią u siebie, ale ten odcień wręcz uwielbiam. (Mam też drugą bordową nowość, ale o niej innym razem). 


Na środkowym palcu swoje miejsce odnalazł zaś lakier INDIGO Oh my gold . Musicie przyznać, że wygląda niebanalnie! Osobiście uważam, że nie ma nic bardziej trafnego na Boże Narodzenie niż połączenie odcieni czerwieni ze złotem czy srebrem. Kto również dałby łapkę w górę za takie zestawienie ? (Piszcie w komentarzach). Wzorki oczywiście malowane są przeze mnie ręcznie, hybrydami i czarnym żelem. O bieli się nie rozpisuję, bo to chyba znany wszystkim Strong White Semilac ;)


Mam nadzieję, że mimo wszystko dalej jesteście tu ze mną. Piszcie koniecznie co sądzicie o mojej świątecznej propozycji hybrydowej i jak spędziliście wczorajszy wieczór. Hucznie, czy raczej spokojnie?
Ściskam Was mocno.

Martyna 
 

7 komentarzy :

  1. Powodzenia w ponownym blogowaniu :) paznokcie jak zwykle perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny jest ten wiśniowy odcień. Kochana wszystkiego najleeepszego w Nowym Roku :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to wiesz kiedy powrócić z pisaniem, idzie sesja a więc będę mieć co czytać :)

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka