Jak odświeżyć samochód ? To proste !

Kochani, dziś na tapecie zapach Yankee Candle, ale nie taki typowy jak zwykle, a w formie tekturowego słoiczka ! Pachnący odświeżacz do samochodu o bajecznej nazwie Coconut Bay. Dla mnie kojarzy się z bounty. Swoją drogą uwielbiam kokos i miałam nadzieję, że zapach na prawdę kokosowym będzie i skutecznie umili podróże, szczególnie mojemu tacie.

Coconut Bay to zawieszka Car Jar z serii Classic, o zapachu jak już się domyślacie kokosowym. Na goodies.pl znajdziecie informację, że zapach utrzymuje się w aucie do 4 tygodni i tu z czystym sumieniem napiszę, że faktycznie, przez długi czas się go czuje. Zapach jest przyjemny i otulający. Osobiście raczej żadne zapachy w samochodzie mi nie przeszkadzają, więc nie powiem jak zareagowaliby na Coconut Bay wrażliwcy. Po wejściu do samochodu ogarnia nas aromat czystego kokosa z nutą słodyczy i utrzymuje się on jeszcze po zdjęciu słoiczka :) Ja daję mu dużego plusa i na pewno sięgnę bo takiego typu odświeżacze ponownie. 

Jeśli skusiłam Was zapachem, znajdziecie go tutaj <klik> . Po za kokosem jest jeszcze wiele innych wspaniałości.
Car Jary możecie także powiesić w szafie, a efekt będzie taki sam ;)  Jest to praktyczny i jakże miły dla oka gadżet.
Co sądzicie ?

M.

5 komentarzy :

  1. produkt zapowiada się ciekawie. Z pewnością pachnie cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam zawieszkę Yankee Candle do samochodu o zapachu waniliowego rożka i pachniała obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tych zawieszkach, ale chętnie się w nie zaopatrzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tych zawieszkach z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka