Czym to pachnie ? Czyli Oud Oasis - Yankee Candle

Ostatnio zaniedbałam wszystko i na wszystko brakuje mi czasu, a może tylko mi się tak wydaje ? Bo jakoś na odpoczynek i lenistwo mam jego mnóstwo. Tak czy siak, od czasu do czasu coś tutaj skrobnę i dziś przyszła pora na wosk Oud Oasis od goodies.

O wosku: wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. 

Wyczuwalne zapachy: egzotyczne kadzidło.

Moja opinia: Oud Oasis zamawiałam z ciężkim sercem, bo byłam pewna, że zapach kompletnie się u mnie nie sprawdzi. Kadzidło to coś czego wręcz nie cierpię, ale i tak podkusiło mnie i zamówiłam ten wosk i jakże się z tego powodu cieszę! Ten zapach kompletnie mnie oczarował. Nie przypomina nawet w minimalnym stopniu typowego, ciężkiego
i duszącego kadzidła. Oud Oasis jest o dziwo dość słodki. Nie można go nazwać lekkim, ale też nie jest zbyt ciężki. Powiedziałabym, że jest idealnie wyważony i zapach hipnotyzuje. Właśnie relaksuje się przy nim po pracy i muszę przyznać, że działa znakomicie na mój nastrój. Wosk ten porównałabym do Honey Glow i Angel Wings. W moim odczuciu Oud Oasis stoi dokładnie między nimi. Mieszanka moich dwóch ulubieńców. Dziwne byłoby gdybym się z nim nie polubiła. Na pewno do niego wrócę.

Jestem ciekawa jakie są Wasze opinie na temat tego nietypowego wosku. Piszcie w komentarzach ! Jeśli jeszcze go nie macie, klikajcie <tutaj> .

Ściskam, M.

5 komentarzy :

  1. Przydał by mi się relaks z jego udziałem! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wolę na tę porę roku cytruska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja palę na co tylko mnie najdzie :D

      Usuń
  3. Ja bym chciała wyszukać wosk, taki, który by naprawdę przypominał kadzidło :)

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka