Colourful nails

Hej Kochani. Wybaczcie mój ostatni blogowy zastój, ale ciężko jest mi się porozumieć z czasem. Ostatnio ciągle wypada mi coś innego niż siedzenie przed komputerem, którego nieraz nie włączam przez kilka dni. A wierzcie, że mam mnóstwo zdjęć do postów i na prawdę kupę pomysłów. Czasem żałuję, że doba trwa tylko 24 godziny, a ja tak bardzo potrzebuję snu. Ale mam nadzieję, że zaraz wszystko wróci do normy i nauczę się wyrabiać ze wszystkim. Jeśli ciągle tu ze mną jesteście, zapraszam Was na dzisiejszy, dość lekki i zdjęciowy post :) Po raz pierwszy na moim blogu pojawiają się hybrydy Indigo i tym razem stylizacja wykonana między innymi za ich pomocą. Wszystko na bazie i z topem Cuccio, a efekty możecie obejrzeć poniżej ;)







Róż Piggy w rzeczywistości jest dość intensywny i soczysty. Na zdjęciach odcień zależy od ustawień waszych ekranów, ale starałam się aby wyszedł jak najbardziej realistycznie. Koniecznie dajcie znać, co sądzicie o mojej typowo letniej stylizacji ;)

Ściskam i do usłyszenia !
M.

2 komentarze :

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka