Zgrabne kremy do rąk

Krem do rąk jest kosmetykiem, który każdy z nas, niezależnie od płci, wieku itd. powinien posiadać i stosować regularnie. Chyba nie macie co do tego wątpliwości, bo temat jest prosty i jasny jak słońce. Jednak jaki wybrać produkt, aby skutecznie nawilżał i regenerował nasze dłonie, które z detergentami i innymi niekorzystnymi zjawiskami mają do czynienia stanowczo zbyt często. Oto jest pytanie i nawiązując do niego postaram się opisać Wam kremy do rąk marki Dove, które do tej pory stosowałam.

KREM DO RĄK Z EKSTRAKTEM WANILII I MASŁEM SHEA

Ma na celu odżywić skórę naszych dłoni. Trochę ogólnikowe pojęcie- ale takim właśnie posługuje się producent. I na tym mogłoby pozostać, bo nic więcej nie wiemy o jego działaniu, dopóki nie użyjemy go na własnej skórze. Ja skusiłam się początkowo ceną. Swojego czasu kremy te kosztowały ponad 8 zł i szczerze mówiąc, stwierdziłam iż muszą być naprawdę wyjątkowe skoro za tak małą, 75ml pojemność kosztują tyle ile kosztują. Teraz wiem, że się myliłam. Jedyne co podoba mi się w tym kosmetyku to zapach. Słodka waniliowa nuta to coś co wielbię i tylko to ratuje ten krem w moich oczach. Nie zauważyłam tu wspomnianego odżywienia dłoni. Koi tylko na chwilę i nie zapewnia dogłębnego nawilżenia. Powiedziałabym wręcz, że ma bardzo powierzchowne, krótkotrwałe działanie i chwała, że producent się opamiętał i zszedł z ceny praktycznie o połowę. 

KREM DO RĄK LONG LASTING SOFT HANDS

Kolejny odżywiający krem. Według producenta zapewnia gładkość i miękkość skóry dłoni przez długi czas. Niestety ja nie odniosłam takiego wrażenia i porównałabym go do tego z wanilią, jednak w tym wypadku nawet zapach nie urzeka. Nie jest co prawda szczególnie chemiczny, czy męczący, jednak nawet nie typowo kremowy. Określiłabym go jako specyficzny i niestety tak jak jego brat, nawilża dłonie tylko powierzchownie. Nie radzi sobie ze skórą wymagającą szczególnej pielęgnacji, jednak sprawdza się w wypadku profilaktyki. 

Oba kremy u mnie wypadły dość średnio i prawie identycznie. Mała różnica to zapach, którym to pierwszy opisywany przeze mnie krem totalnie mnie uwiódł i z tego powodu pewnie jeszcze będę po niego sięgać. Lekka formuła obu tych sztuk sprawdzi się jako uzupełnienie pielęgnacji skóry dłoni, albo w lecie, gdy nasza skóra z reguły nie zmaga się z większą tendencją do przesuszania. Na dłonie szczególnie wrażliwe czy przesuszone, kremy te nie niestety nie pomogą. Jedynym plusem są te zgrabne i miłe dla oka opakowania, które zmieszczą się w każdej torebce. Wyglądają efektownie, jednak należy się zastanowić czego oczekujemy od kremu, zanim wrzucimy do koszyka te z Dove.

Koniecznie napiszcie mi jak u Was wyglądała przygoda z tymi kremami, bo sądzę, że ich ogólna dostępność i częste promocje skusiła niejedną osobę do zakupu. Może pozostałe rodzaje tych kremów spisują się lepiej? Dajcie znać w komentarzach.

M.

18 komentarzy :

  1. Ja ich nie miałam :D. Mało kiedy kuszą mnie produkty tej firmy, a już kremy do rąk jeszcze rzadziej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak samo jak mydła i żele pod prysznic, ładnie pachną i tylko pachną..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tu bym polemizowała;) ale są i lepsze i gorsze produkty .

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Długo trzyma sie na rynku ale jak w kazdej firmie zdarzają sie lepsze i gorsze produkty.

      Usuń
  4. Nie lubię tej marki i po Twojej recenzji nigdy nie kupię :) najlepszy krem do rąk jak dla mnie to evree niebieski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj słyszałam o nim opinie i skusiłabym się na niego chętnie ale jakoś nie wpadł mi jeszcze w ręce. Nie mogę go znaleźć.

      Usuń
  5. Ja uzywam krem dove do ciała i jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja posiadam także balsam i też lepiej się spisuje ;)

      Usuń
  6. ja za dove nie przepadam. dove polska a np. z holandi to mega różnica jak dla mnie, dlatego nie kupuje już dove

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam okazji żeby przetestować dove z zagranicy ale zazwyczaj cała chemia, kosmetyki od naszych sąsiadów bliższych czy dalszych są o niebo lepsze ;)

      Usuń
  7. Miałam te kremy i zdecydowanie się u mnie nie sprawdziły. Marka Dove moim zdaniem ma tylko ładne zapachy a co do reszty na temat tego co obiecuje producent zostawia wiele do życzenia. Bardzo lubię kremy do rąk z Biodermy, miło mnie zaskoczyły i faktycznie widać ogromną różnicę na dłoniach :)
    Pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam o nich ;) dzięki za polecenie, przy okazji wypróbuję czegoś nowego.

      Usuń
  8. testowałem je jakoś wybitne nie są ale na pewno zapachy urzekają

    OdpowiedzUsuń
  9. Kremy do rąk Dove lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka