Puder Stay Matte od Rimmel -49% Czy warto ?

Hej Kochani. Wracam po dwóch tygodniach ze zwiększoną siłą i posty znowu będą pojawiać się regularnie. Musicie mi wybaczyć, że ostatnio jestem ograniczona czasowo, ale obiecuję poprawę. Nie przedłużając, dziś chciałabym przedstawić Wam puder, którego używałam jakiś czas temu. Myślę, że moment na ten post jest idealny, bo już w środę 20 kwietnia, rusza wyczekiwana przez większość z Was promocja -49% w Rossmannie. Puder Stay Matte możecie własnie wtedy upolować, ale czy nie wypadałoby najpierw o nim przeczytać? Jak to z nim jest? Warto, czy nie - o tym w dalszej części.

Kilka słów od producenta: Puder z naturalnymi minerałami, zapobiegający świeceniu skóry do 5 godzin. Minimalizuje widoczność porów. Przetestowany dermatologicznie.

Opakowanie: Okrągłe, jak widać na zdjęciach. Plastikowe, ze zdejmowanym, przeźroczystym wieczkiem, mieszczące
14 g produktu.

Wydajność: Używałam pudru jakieś 2-3 miesiące, ale nie oszczędzałam, bo chciałam zużyć go czym prędzej.

Cena: stacjonarnie ok. 25 zł. Jak kupiłam na promocji za ok. 18 zł.

Moja opinia: Powiem szczerze, że oprócz pięknego tłoczenia z logo Rimmela nic mnie w tym pudrze nie urzekło. Fajnie, że jego ważność to 30 miesięcy, ale nawet zapewnienia producenta co do trwałości kosmetyku się w moim przypadku nie sprawdziły. Nie jest to puder z niskiej półki, a cena jest kompletnie nie adekwatna do jego jakości. Po 2-3 godzinach od aplikacji kosmetyku miałam wrażenie świecenia skóry i ciągle musiałam dokładać produktu. Jak dobrze pamiętam dość ładnie pachniał. Nie perfumeryjnie ale delikatnie i pudrowo. Niestety skutecznie zraziłam się jego działaniem,
a raczej brakiem działania i więcej po ten puder nie sięgnę, nawet po promocji. Dostępnych jest 6 odcieni w tym 1 transparentny. Szkoda, że akurat nie było go w sklepie, bo zapewne własnie po ten bym sięgnęła. Wybrany przeze mnie puder trochę przyciemniał podkład, dlatego należy zwrócić szczególną uwagę, żeby dobrze dobrać kolor.



Skład dla zainteresowanych: kliknij w zdjęcie, aby przybliżyć.



Jestem strasznie ciekawa jak Wasze opinie na temat pudru Stay Matte, bo mimo wszystko jest dość popularny. Dajcie znać koniecznie.

Ściskam gorąco, 
M.

17 komentarzy :

  1. Właśnie ja nie wiem co Ty se wyobrażasz, ja mam tyle nauki a Ty przez ten czas jeden post raczyłaś dodać.. :D No a puder szału nie robi, to potwierdzam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha to wszystko dla Twego dobra. Cieszę się że się zgadzamy co do tego bubelka.

      Usuń
  2. Ja z kolei ten puder bardzo polubiłam, dobrze się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem - nie warto. Może miałam pecha, bo wybrałam też zdecydowanie zbyt jasny ale na twarzy dosłownie wyglądąło jakbym obsypała się mąką. Co ciekawe kupiłam ostatni uwaga W NEW LOOKU puder w kamieniu na przecenie za 10 zł... okazał się o wiele, wiele lepszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Sama używałam swojego czasu jednego pudru za ok. 11 zł i też mam takie odczucia. Jednak nie zawsze droższe znaczy lepsze.

      Usuń
  4. Uuu promocje? Dobrze, że tu wpadłam, bo chyba żyję w jakiejś ciemni wiedzy, bo nic nie słyszałam o promocjach :P
    A ja ten puder bardzo lubię :) nie jest może ideałem, ale w moim przypadku matuje na długo, może nie na tyle ile bym chciała, ale daje radę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam transparentny i lubię go ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie żałuję że go nie dorwałam. Może wtedy miałabym inną opinie o tym pudrze.

      Usuń
  6. Wydaje mi się że dawno temu go miałam ale już dobrze nie pamiętam. Zauważyłam że obecnie jest często polecany ale wiadomo nie każdemu przypadnie do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje mi się że dawno temu go miałam ale już dobrze nie pamiętam. Zauważyłam że obecnie jest często polecany ale wiadomo nie każdemu przypadnie do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie zawsze sprawdza się fenomenalnie, ale może to przez to że ja nie mam bardzo tłustej cery :( Polecam Ci puder ryżowy Pierre Rene-cudo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja używam i go lubię (mam wersję transparentną), jednak kupuje go tylko na promocjach. Swoje opakowanie mam od początku grudnia i myślę, że jeszcze wystarczy mi na jakieś trzy tygodnie.

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka