Wielkanoc z różowym grejpfrutem

Kochani moi ! Mam nadzieję, że spędzacie te święta pozytywnie. U mnie pogoda już drugi dzień dopisuje. Słońce świeci, aż się buzia sama cieszy. Jestem ciekawa jak jest u Was. Przy okazji tej także chcę Wam jeszcze życzyć, aby reszta tych świąt dopisała i abyście spędzili je w przemiłym towarzystwie. Życzę Wam łaski Bożej i oczywiście mokrego Dyngusa,
a tymczasem zapraszam Was na pachnącą recenzję :*

O zapachu: Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne zapachy: różowy grejpfrut.

Moja opinia: Uważam, że grejpfruty są z reguły gorzkie i takie określenie mi się z nimi kojarzy, jednak wosk Pink Grapefruit zupełnie nie wpisuje się w te zdanie. Po rozpuszczeniu odrobiny wosku otoczył mnie słodki, ale nie przytłaczający aromat lekko kwaskowatego grejpfruta. Kompozycja jest orzeźwiająca i lekka zarazem, że idealnie wpisuje się w klimat tych wiosennych Świąt Wielkanocnych. Nie jestem wielką fanką tych owoców, ale zapach jak najbardziej ujął mnie za serce (a mianowicie nos). Ta owocowa tarteletka na pewno będzie częstym gościem w moim domu.

Jestem ciekawa Waszych opinii. A jeśli jeszcze jakimś cudem nie poznaliście się z tym woskiem, kupicie go tutaj <klik>

Ściskam,
Martyna

5 komentarzy :

  1. Zapach grejpfruta lubię, bo samego owocu to nie bardzo. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam zapach z loccitane podobny uwielbism go ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. ja właśnie kupiłam swoje pierwsze woski ever:D i już się nie mogę doczekać!

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka