Różowo mi

Hej Kochani. Wybaczcie moją ostatnią nieobecność, ale tyle się dzieje, że nie mam nawet chwili, żeby posiedzieć przy komputerze i coś dla Was skrobnąć. Korzystając z okazji, że znalazłam trochę czasu, postanowiłam pokazać co ostatnio zmalowałam na swoich paznokciach. Długo siedziałam i wymyślałam, malowałam i zmywałam, dopóki efekt mnie nie zadowolił. Wiedziałam tylko od początku w jakiej tonacji ma być mój manicure, bo róż ostatnio bardzo długo chodził mi po głowie. Jeśli lubicie, gdy się coś dzieje na pazurkach, może się Wam spodobają.





Tak więc manicure wykonałam przy użyciu hybryd Semilac: #001 Strong White, #047 Pink Peach Milk, #011 Purple Diamond . Zdobienie wykonałam czarnym żelem, który ostatnio pokochałam, jeśli chodzi o robienie wzorków. Nie rozlewa się, bo jest gęstszy niż hybryda i świetnie się nim pracuje. Na wskazującym palcu dołożyłam syreni pyłek Indigo i jakby tego było mało, przy zdobieniach możecie zauważać małe cyrkonie, które opalizują na piękny fiolecik (miłość od pierwszego wejrzenia).



Co powiecie na taką stylizację ? Lubicie jak się coś aż w takim stopniu dzieje na paznokciach, czy stawiacie raczej na bardziej stonowane wersje manicuru ? Chcę poznać Wasze opinie ;)

M.

15 komentarzy :

  1. Dla mnie bardzo fajnie :). Ja lubię, jak się dzieje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie! Lubię gdy na paznokciach coś się dzieję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem uzależniona od syrenki non stop ją robię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też często po nią sięgam ;)

      Usuń
  4. Jakby mi ktoś takie paznokcie zrobił to chyba bym skakała z radości haha :D Przepiękne, zakochałam się!! :3 To Twoje naturalne pazurki czy przedłużałaś na żelu?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie źle :)ale syrenka mi się podoba najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka