Wyjątkowy dzień ! I Yankee Candle - Beach Holiday

Korzystając z dzisiejszego dnia, który szybko się już nie powtórzy zapraszam na nowy, pachnący post. Swoją drogą zastanawiam się, co będę robiła za te 4 lata, 29 lutego. To dość długi okres czasu, zatem pozostawiam po sobie ślad
i przedstawiam Beach Holiday, który na ten czas, powinien przywołać chociaż wiosnę.


O zapachu: Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic, o aromacie czystego i świeżego powiewu morskiej bryzy, dostępny tu <klik>.

Moja opinia: Uwaga, uwaga! Wosk nie dla wrażliwców. Ma bardzo dużą moc i zdecydowanie bardziej nadaje się do dużych pomieszczeń. Szczerze, nie przypomina mi zapachu morskiej bryzy. Może dlatego, że nad morzem byłam tylko raz w życiu. Tak czy siak, Beach Holiday kojarzy się z odświeżaczem powietrza i miłośnicy mocnych, oryginalnych aromatów z pewnością go polubią. Musicie za to wszyscy przyznać, że etykietkę ma niczego sobie i ogólnie, patrząc na niego, myśląc o morskich falach, naprawdę chce się upalnych, wakacyjnych dni. Może wtedy zapach przyniósłby orzeźwienie.

Życzę Wam dobrej nocy i mam nadzieję, że ten dodatkowy dzień roku wykorzystaliście w pełni i wycisnęliście z niego ile się dało !

Pozdrawiam
Martyna

11 komentarzy :

  1. Nie dla mnie raczej niestety. :<

    OdpowiedzUsuń
  2. oooh nie wiem czy bym to zniosła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wosk ten mocno kojarzy mi się z latem. Latem wosków nie palę, natomiast jesień i zima kojarzą mi się z zupełnie innymi zapachami. Więc zapach nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam go, muszę przy okazji powąchać. Uwielbiam te tic tac'i :D

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam go już dawno, ale z tego co kojarzę to jakoś zbliżony zapach jest do bryzy morskiej, ale nie ma tej świeżości...

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka