Paznokcie ! Na spokojnie.

Hej. To dziwnie i sama nie mogę w to uwierzyć, ale zachciało mi się jakiegoś nudziaka na paznokciach i oto jest. Nie byłabym sobą, gdybym nie spełniła swojej zachcianki, więc standardowo chcę pokazać Wam , co tym razem zmalowałam. Nie przeciągając, zapraszam na porcję fotek :)



Do manicuru użyłam lakieru hybrydowego w kolorze nude, który dostałam od przyjaciółki oraz #77 Brown Black Semilac. Pazurkami zainspirowałam się z jednego zdjęcia z neta, żeby nie było ;)

Jak się Wam podoba ? ;) Nie zwracajcie proszę uwagi na niedoskonałości, ale malowałam paznokcie po 23 w nocy :D haha

Ściskam,
Martyna

18 komentarzy :

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka