Makijaż z Naked Chocolate

Hej Wszystkim ;) Pod ostatnią recenzją paletki Naked Chocolate (tutaj <klik>) pojawiło się kilka komentarzy a propos makijażu z jej użyciem. Tak więc w odpowiedzi na Wasz apel, zmalowałam dzienniak, który jest moim ulubionym kolorystycznym zestawieniem cieni z danej paletki. Enjoy ! (Jeśli macie jakieś sprawdzone wskazówki odnośnie fotografowania aparatem cyfrowym, to chętnie poczytam).






Na całą górną powiekę nałożyłam cień Smoothly, który posłużył mi za bazę. Zewnętrzny kącik zaznaczyłam cieniem Wonka i delikatnie wyprowadziłam go ponad załamanie powieki. Kącik wewnętrzny rozświetliłam kolorem Way, który moim zdaniem idealnie spisuje się w tej roli. Jako, że nieczęsto wybieram całkowity mat w makijażu, środek powieki wypełniłam cieniem Adorable. Granice ponad linią globu roztarłam moim bazowym cieniem, a dolną powiekę (czego nie widać na zdjęciach) zaakcentowałam lekko także połyskującym Double Dip oraz cieniem Wonka bliżej zewnętrznej strony. Ponadto żelowym eyelinerem namalowałam kreski, bez których nie wyobrażam sobie swojego makijażu. Cienie trzymały się idealnie aż do demakijażu i z czystym sumieniem je polecam.


Kosmetyki wykorzystane w makijażu: Twarz; podkład Maybelline Affinimat 16 Vanilla Rose. kamuflaż Catrice 010 Ivory, korektor w płynie Eveline Art Scenic 06 Ivory, puder ryżowy Paese, bronzer the Balm Bahama Mama, rozświetlacz KOBO Moonlight. Oczy: baza pod cienie Lumene, paletka Make Up Revolution Naked Chocolate, tusz do rzęs Lovely Curling Pump Up Mascara, o której pisałam tutaj  <klik>, eyeliner żelowy Maybelline.

Mam nadzieję, że moja delikatna propozycja przypadnie Wam do gustu ;)

Martyna

17 komentarzy :

  1. Piękny makeup! Bahama mama mój najulubieńszy bronzer <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim ulubieńcem też się powoli staje :)

      Usuń
  2. Ulala... ale drugie zdjęcie to w dechę:D hęhę. Wyglądasz jak dama, która piję filiżankę aromatycznej kawy, taka mini filiżanka i masz odchylony palec mały i się nachylasz i się delektujesz zapachem.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, zawsze odchylam mały palec więc coś w tym musi być

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Myślę że też do każdej urody pasuje ;)

      Usuń
  4. Ładnie, łądnie :D Liner z Maybelline zawsze pięknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie jestem tak optymistyczna na jego temat, ale o tym w innym poście ;)

      Usuń
  5. Ślicznie Ci ten makijaż wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny makijaż! Bardzo fajne kolory na powiece. Muszę kiedyś kupić taką paletkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorki idealnie do siebie pasują, a paletka daje wiele możliwości ;)

      Usuń
  7. Bardzo fajny makijaż. Osobiście jestem fanką paletek MUR :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny makijaż. Osobiście jestem fanką paletek MUR :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię ciemną czekoladkę. Jakość tych cieni za taką cenę powala :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka