Czym to pachnie? Czyli Lavender Vanilla - Yankee Candle

Nie wiem jak Wy, ale osobiście nie przepadam za zapachem lawendy i ten wosk zamówiłam z myślą o mamie. Uwielbiam lawendę jako roślinę. Jej drobne kwiatuszki urzekają i wyglądają po protu pięknie, ozdabiając ogród, czy schody. Jednak o wosku Lavender Vanilla mam do powiedzenia kilka słów.

O wosku: Limitowana edycja z rześkiej linii zapachowej w kształcie słoiczka, który zapewnia łatwe usuwanie wosku
z kominka po 2 godzinach od zastygnięcia, poprzez zwykłe ,,wypchnięcie'' go palcami z miseczki kominka.

Wyczuwalne zapachy: lawenda i wanilia.

Moja opinia: Lavender Vanilla czaruje swoim kształtem. Jest to przyjemna odmiana, jeśli sięga się na ogół po tarteletki, jednak słoiczek moim zdaniem bardziej żal jest napocząć :D Przechodząc jednak do meritum, muszę przyznać, że zapach okazał się być dla mnie zaskoczeniem. Spodziewałam się po nim duszącego zapachu lawendy, jednak pierwszy plan zdecydowanie zajmuje tu wanilia. Aromat lawendy nieśmiało wysuwa się sponad obłoku waniliowej słodyczy dopełniając całość i tworząc przy tym niebanalną, lekką kompozycję. Całość na prawdę przypadła mi do gustu, ale jeśli ktoś przepada za lawendą bardziej, może poczuć lekki niedosyt.

A co Wy Kochani myślicie o tym wosku ? Jeśli macie ochotę na jego zakup,  koniecznie zajrzyjcie na goodies.pl,
a dokładnie tu <klik>.

Miłego popołudnia,
Martyna

12 komentarzy :

  1. Zapach waniliowy to mój ulubiony, ostatnio w sklepie wąchałam wosk waniliowe ciasteczka... zakochałam się po prostu. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam jakiś podobny w zanadrzu :D pychotka.

      Usuń
  2. Szczerze mówiąc jakoś za zapachem lawendy nie przepadam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tutaj, nie daje się zupełnie we znaki :)

      Usuń
  3. Liczyłam na mocniejszy zapach lawendy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałem i bardzo lubiłęm ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  5. Obawiałabym sie tego zapachu, ponieważ lawenda potrafi być czasami dusząca, ale bardzo ciekawie zrecenzowalas wszystko :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W typ wypadku wyczuwalne są jej delikatne nuty. Nic nie dusi:) inaczej na pewno skończyło by się mdłościami.

      Pozdrawiam również.

      Usuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka