Zimowe zdobienie

Hej Wszystkim :) Jak Wasze nastroje i jak spędziliście dzisiejszy dzień? U mnie z wrażeniami, ale później dość leniwie. Mam dla Was kilka fotek świątecznych pazurków mojej przyjaciółki, które sama wykonałam metodą żelową. Wykończenie hybrydą jak się domyślacie firmy Semilac :) W roli głównej #098 Elegant Cherry. Uważam, że i po świętach taka stylizacja fajnie wygląda, dlatego zapraszam do oglądania. Może ktoś się jeszcze zainspiruje :)





Co powiecie na takie wzorki ? Kto jeszcze nie zapomniał o świętach ? Piszcie śmiało :)

Pozdrawiam, M.

14 komentarzy :

  1. Faktycznie wpisuje się w zimowy klimat. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę bardzo ładnie wyszło! Od razu wczułam się w ten "zimowy" nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności. Jakie masz długie pazurki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To paznokcie mojej przyjaciółki. W poście o tym wspomniałam.

      Usuń
  4. Bardzo ladne zdobienie :) nie wiem dlaczego ale mnie sie hybrydy nie trzymaja ;/ :( musze wyprobowac semilaca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo czasem warto sprawdzić jak trzymałyby się na cieniutkiej warstwie żelu pod spodem. Być może masz taka płytkę. Są na rynku specjalne hybrydy do płytek problematycznych więc jest dużo rozwiązań :)

      Usuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka