Elegancka wiśnia w dwóch odsłonach

Hej :) Jak u Was pogoda ? Napadało śniegu ? U mnie dość sporo i od czasu do czasu parę płatków jeszcze spada na ziemię. Zima przyszła i rozgościła się na dobre. Póki co, nie ma odwrotu, ale zawsze można poprawić sobie humor nowymi pazurkami. Dlatego mam dla Was coś nowego, bo jedno mani w dwóch odsłonach. W roli głównej hybrydy Semilac i #098 Elegant Cherry. Jeśli jesteście ciekawi, co zmalowałam, zapraszam do dalszej części.


Na pierwszy rzut, lecą fotki w wersji błyszczącej. Jestem ciekawa, która spodoba się Wam bardziej.



Poniżej z kolei mat, który w tym wydaniu podbił moje serce. Uważam, że idealnie pasuje do tego właśnie koloru i przy tej wersji właśnie zostałam. Jedyną wadą dotyczącą matowego manicuru jest to, że wykonując go zmywalnym topem AllePaznokcie, na drugi dzień paznokcie już lekko połyskują na końcach. Jedyne co mi pasuje, to że zawsze można go zmyć i wrócić do wyjściowego zdobienia.



Na koniec dodam, że dwa 'brokatowe' paznokcie to w dalszym ciągu efekt syrenki. Spodobał mi się ostatnio tak bardzo, że ciężko mi z niego zrezygnować. Chętnie się dowiem co sami myślicie ;) Która odsłona paznokci jest bliższa Waszym sercom?

Miłego dnia !
M.

20 komentarzy :

  1. Na ogół wolę błysk, zdecydowanie :-)
    Ale tutaj wersja z matem też bardzo mi się podoba :)
    U mnie też gości syrenka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nastał karnawał i syrenka wróciła do łask :-)

      Usuń
  2. Nie lubiłam nigdy ciemnych kolorów ale ostatnio się właśnie do takich przekonałam. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo:) od jesieni dopiero noszę te ciemniejsze.

      Usuń
  3. Efektowniej wygląda w błysku :) Ale mat też jest spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza wersja bardziej mi się podoba. Mat niekoniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam matowy top z Semilaca, ale jakoś nie podbił mojego serca :D Uzywam go bardzo, bardzo rzadko i to jeszcze na wzornik :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w hybrydzie właśnie nie posiadam i ciekawa jestem czy chociaż lepiej by się sprawdził.

      Usuń
  6. Cudowne paznokcie!:)obydwie wersje mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś w stylu Glamour zdecydowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jest ta wiśnia! I zdecydowanie wolę odsłonę błyszczącą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za informacje, które są bardzo przydatne

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne połączenie. Lubię takie kolory :) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  11. Oba efekty bardzo mi się podobają, jednak jak dla mnie błysk wygrywa ;) Piękna wiśnia, to jeden z moich ulubionych zimowych kolorków paznokci. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ten kolor i śliwką królowały jesienią. Ale od czasu do czasu i teraz chetnie po nie sięgam.

      Usuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka