Czym to pachnie ? Czyli Christmas Garland - Yankee Candle

Hej Kochani :* Witam Was w nowym roku. Mam nadzieję, że humory dopisują, a listy postanowień noworocznych już są wypełnione po brzegi :) Ja powinnam postanowić sobie, że nie zamówię już nic nowego z internetu, dopóki nie wyczerpię zapasów. Mam tutaj na myśli głównie kosmetyki i woski z goodies.pl, ale jak tu się powstrzymać, jak co chwila wypuszczane są nowe kolekcje zapachów. Ale póki co, prezentuję Wam te znane już jakiś czas.

O zapachu: Wok z okolicznościowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. 

Wyczuwalne aromaty: Świeżo ścięte drzewo sosnowe w połączeniu z cierpkością żurawiny.

Moja opinia: Wosk o przepięknym, nasyconym kolorze i zdecydowanym aromacie. Idealny na świąteczne popołudnia, gdy w pomieszczeniu nie mamy żywego, bożonarodzeniowego drzewka. Idealnie oddaje zapach choinki i spokojnie wypełnia spore pomieszczenia. Nie polecam palenia go w małych pokojach, bo szybko przybiera na mocy. Dla wrażliwców może okazać się zbyt silny, ale dla miłośników zdecydowanych aromatów, może okazać się strzałem
w dziesiątkę, zwłaszcza jeśli lubicie spacery po lesie. Wosk idealnie oddaje ten klimat. Swoją drogą jakoś specjalnie nie wyczułam w nim żurawiny, ale spełnił moje oczekiwania. Co prawda u mnie, jak co roku pojawiła się żywa choinka, ale Christmas Garland podbił jej naturalny zapach. Dla zainteresowanych, wosk dostępny jest tutaj <klik> .

Pozdrawiam
M. 

6 komentarzy :

  1. Fajnie tak sobie przedłużyć klimat świąt z takim woskiem. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ten zapach królował w święta ale dopiero teraz go prezentuje. Ale to prawda.. mam jeszcze kilka tych świątecznych w zanadrzu :)

      Usuń
  2. Mi troszkę zapach jest za sztuczny, wg mnie świeże drzewko inaczej pachnie, ale ogólnie nie jest to zły zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia nosa :D ale fakt, drzewko może jest delikatniejsze niż wosk.

      Usuń
  3. O jaaa, że też go nie wzięłam :( a czaiłam się czaiłam, wsadziłam go do goodiesowego koszyka, noo... i na końcu go wyeleminowałam..

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka