Winter Nails

Hej Kochani :) Mam chwilkę aby dodać kilka zdjęć mojego zimowo-świątecznego mani, które jutro niestety muszę ściągnąć z pazurków. Nie przetrwały one przez pracę do świąt, ale to dobrze, bo odrost trochę daje się już we znaki. Mam pomysł na kolejne pazurki i te także pokażę Wam przy najbliższej okazji. A teraz zapraszam na kilka fotek tych jeszcze obecnych :)





Manicure wykonałam lakierami hybrydowymi Cuccio Venner: #6002 Tel-Aviv Me All About, #6040 St. Barts In a Bottle#6054 Hong Kong Harbor. Wzorki malowałam ręcznie. Gdyby nie odrost i to, że pobrudziłam paznokcie niezmywalną henną, byłyby idealne na Boże Narodzenie :)

Co myślicie? Komentujcie :)

Ściskam
M.

10 komentarzy :

  1. śliczny, też coś muszę zrobić z pazurkami ale to już może jak zrobię te wszystkie ciasta i pierogi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziś o 21 mam zamiar zabrać się za swoje nowe :)

      Usuń
  2. Pięknie wyszło, zwłaszcza te reniferki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowo i cudowne wykonanie, powinnaś częściej dawać tu fotki manicure, pozdrawiam i Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zaległości ze świątecznym mani więc na pewno posypią się fotki.

      Usuń
  4. Srebrzysty szary i błękit to śliczne połączenie. Jeśli wykonałaś tego jelenia samodzielnie, to jestem po wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To renifery hehe ale owszem, samodzielnie. Takie własnoręczne zdobienie preferuję najbardziej.

      Usuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka