Sylwester 2015, paznokcie, życzenia...

Hej Kochani :* Dzisiaj krótko, bo już Sylwestrowo. Mianowicie chcę pokazać Wam mój, tegoroczny mani na tę okazję. Całość czarno-złota, bo tak mam zamiar wyglądać jutro :) Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam dalej.





W mani wykorzystałam syreni pyłek z Indigo, który jak wiadomo na zdjęciach jest raczej nieuchwytny, ale za to na żywo robi cały efekt. Na wszystkie paznokcie położyłam #077 Brown Black od Semilac i na dwóch palcach zdobienie
z użyciem folii transferowej, Chciałam oddać charakter manicuru jak najdokładniej, więc mam nadzieje, że się Wam spodoba. Nie ma jakiegoś tam szału, ale myślę, że w połączeniu ze złotymi dodatkami, będzie to wyglądać dobrze :)

Przy okazji, chciałabym Wam wszystkim życzyć najlepszej Sylwestrowej nocy i wielu wspaniałych wspomnień ! Zdrowia na cały 2016 rok, bo ono jest najważniejsze, miłości i odpoczynku, a zarazem aby nowy rok okazał się bogaty
w nowe doświadczenia i wspaniałe, życiowe przygody. Jestem pełna podziwu i ciągle nie mogę wyjść z szoku, z jaką prędkością ucieka czas. 2015 rok zleciał niesłychanie szybko. U mnie co prawda działo się wiele i będę wspominać go długo. Mam też nadzieję, że 2016 będzie jeszcze wspanialszy i łaskawszy :) Dziękuję Wam również, kochani czytelnicy, że jesteście tu ze mną :* Dziękuję za ten wspólny rok <3

Ściskam ! Martyna

15 komentarzy :

  1. Super paznokcie, Tobie też wszystkiego dobrego i udanej zabawy :D nie dobrze, że ten cza tak nam szybko ucieka, ale staram się nie nastawiać negatywnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto pozytywnie myśleć bo przecież jak przybywa lat to i stajemy się mądrzejsi :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadł do gustu.

      Usuń
  3. Paznokcie prezentują się pięknie! :)
    Wzajemnie Szczęśliwego i przede wszystkim zdrowego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie! Najlepszego w 2016 ;))

      Usuń
  4. Piękny efekt, bardzo stonowany co mi się niezwykle podoba. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to mi chodziło ;) chciałam aby pazurki wyglądały elegancko.

      Usuń
  5. wow, ale super :) ja na sylwestra wybrałam ciemny niebieski z syrenką :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Syrenka znowu chwali się popularnością :)

      Usuń
  6. Bardzo ciekawy efekt! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uuuła! Iście sylwestrowe mani :-)
    U mnie gościło bordo w połączeniu z różem i oczywiście brokatem :D

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka