Róże na dole i górze

Hej wszystkim :* Chciałabym przypomnieć Wam o swoim istnieniu króciutkim, zdjęciowo -paznokciowym postem :)
W końcu postanowiłam sfotografować moje dawno już zrobione mani, więc wybaczcie mi odrost, ale wcześniej zupełnie zapomniałam żeby je uwiecznić. Jak pewnie się domyślacie przedstawiam Wam manicure hybrydowy :) Miało być krótko, więc zapraszam od razu na porcję fotek :) Wybaczcie też jakość zdjęć, ale coś mi nie poszło...




Wykorzystane kolorki to Semilac #105 Stylish Gray i Cuccio Veneer Kiss in Paris. Zdobienie wykonałam czarnym żelem
i kilkoma sztukami Semilaca. Nie będę tu wymieniać dokładnie, może zawsze można użyć wedle gustu.

Jestem ciekawa co powiecie na taką stylizację :) Mam nadzieję, że mimo jakości zdjęć cokolwiek tam dostrzeżecie.
Na prawdę nie wiem co poszło nie tak, więc zwalam winę na światło :( Ale nie odbiegając od tematu, następnym razem ruszam już ze świątecznymi zdobieniami :) Więc bądźcie czujni! :) 

Pozdrawiam. M.

12 komentarzy :

  1. Bardzo ciekawe mani:) Semilac górą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) używam ich już ponad rok, praktycznie bez przerwy i spisują się świetnie.

      Usuń
  2. Slylish grey Semilaca na jesień mistrzunio <3 w każdym połączeniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie! Obłędnie prezentuje się też przy sweterkach w połączeniu np. z pastelowym różem.

      Usuń
  3. Sama zdobiłaś?
    Jeżeli tak, to gratuluję talentu - ślicznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama :)Dziękuję, ale talent to chyba za dużo powiedziane.

      Usuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka