Mikołajki. Czyli co kupić...

Hej Kochani :) Dziś nieco z innej beczki, a mianowicie odrobinę świątecznie. Zapewne wiele z Was szukać będzie pomysłu na prezent na nadchodzące Mikołajki i o tym dzisiejszy post. Nie wiem jak w Waszych domach, ale u mnie, prezentów 6 grudnia szuka się w butach, a więc co oprócz czekoladowych mikołajów, słodyczy i kosmetyków się
w nich zmieści? Tego dowiecie się w dalszej części tego krótkiego posta.


Coś dla gadżeciarzy:


Coś dla tradycjonalistów:


Coś dla domatorów:


Coś z wyższej półki:

Jeśli stawiamy na coś skromnego, wszystko może stać się pomysłem na upominek. Zaczynając od gadżetów do telefonu, przez ozdoby do domu, a skończywszy na praktycznych elementach ubioru. W internecie możemy znaleźć mnóstwo przeróżnych akcesoriów tego typu zarówno dla kobiet jak i facetów i są to niebanalne gadżety dla osób
w każdym wieku.Wszystko zależy oczywiście od preferencji obdarowywanej osoby i czego akurat może potrzebować, ale Internet daje wiele inspiracji i mam nadzieję, że mój post też się przyda :) Jestem ciekawa czy coś przykuło Waszą uwagę i czy zdecydujecie się na którąś rzecz. Powiedzcie też koniecznie jakich prezentów zwolennikami jesteście. Czy tych praktycznych, czy raczej oryginalnych ? I jak obchodzicie Mikołajki :)

Ściskam, Martyna

7 komentarzy :

  1. świetny ten zegarek z serduszkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Skarpetki zawsze świetnym prezentem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) zawsze się przydadzą

      Usuń
  3. Piękne te prezenty, najbardziej spodobał mi się zegarek. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe pomysły na prezenty, u mnie to różnie bywa w zależności od osoby, dla której jest to prezent.

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka