Czym to pachnie? Czyli Kilimanjaro Stars - Yankee Candle

Hej Wszystkim. Czy także ubolewacie nad tym, że wraz z godziną 15 za oknem panuje już totalna szarówka?
I jak tu nie złapać chandry... Na szczęście możemy wspomagać się zapachami Yankee Candle i umilać sobie ten paskudny czas. Dlatego dziś, zapraszam wszystkich znudzonych jesienią na szczyt Kilimanjaro.

O zapachu: Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic z kolekcji Q3 2015 - Out of Africa,
o aromacie czystego górskiego powietrza splecionego z chłodną nutą mięty i ciepłą paczulą.

Moja opinia: Pełna niemałych oczekiwań i wielkich nadziei sięgnęłam po wosk Kilimanjaro Stars, który grzecznie odczekawszy swoje, trafił w końcu do kominka. Już po rozerwaniu folii i wydobyciu z niej odrobiny wosku poczułam przyjemny zapach, czyli mieszankę męskich perfum ze świeżymi ziołami. Jaka była moja radość, gdy po rozpuszczeniu wosku, aromat nie uległ pogorszeniu, a wręcz przeciwnie - zyskał mocy. Otulił mnie swoją świeżością
i (mimo wyczuwalnych męskich nut) subtelnością i orzeźwieniem. Mięta jest wyraźnie wyczuwalna i odgrywa tu istotną rolę, nadając całości oryginalnego i nieco tajemniczego charakteru. Wystarczy chwila, aby zapach wypełnił mieszkanie po brzegi, jednak nie zaliczyłabym go do typowych killerów. Osobiście relaksuje się przy nim, wyciszam
i chętnie sięgnę po kolejne opakowanie.

A co Wy myślicie o kolekcji Out of Africa ? Polubiliście się z Kilimanjaro Stars? Przypominam, że bez problemu znajdziecie go tutaj <klik> .

10 komentarzy :

  1. Też go mam, przyjemny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się zgadzamy:-)

      Usuń
  2. Ja juz chyba czuję przesyt tymi woskami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałabym poznać wszystkie :) każdy zapach jest inny więc ciężko się znudzić.

      Usuń
  3. Musi być bardzo przyjemny. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałem i bardzo mi wpadł w nos :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja teraz także:) I już wiem, że męskie zapachy mogą być zaskakująco przyjemne.

      Usuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka