Czym to pachnie? Czyli Angel's Wings - Yankee Candle

Bożonarodzeniowa aura dopadła w końcu i mnie, dlatego w domu roznoszą się już świąteczne zapachy. Dziś zapraszam Was na krótki, ale treściwy opis wosku o jakże pięknej nazwie jak Skrzydła Anioła. Czy nazwa okazała się być adekwatna do zapachu? O tym w dalszej części :)

O zapachu: wosk z okolicznościowej linii zapachowej Yankee Caandle z serii Classic. 

Wyczuwalne aromaty: wata cukrowa, płatki kwiatów oraz kremowa wanilia.

Moja opinia: już po wydobyciu odrobinki wosku z folii, poczułam przepiękny aromat lekkiej słodyczy. Wata cukrowa
i cudna wanilia dają tu o sobie znać. Miałam nadzieję, że wosk nie zmieni zapachu po rozgrzaniu i na szczęście tak się nie stało. Idealna kompozycja otuliła mnie swoją lekkością, tak jakby w milutkim sweterku owinąć się mięciutkim kocykiem i latać na chmurce. Mieszanka aromatów dosłownie zniewala i osobiście zakręciłam się na punkcie tego zapachu. Stąd też moje dziwaczne porównania, ale czuję się kompletnie oczarowana i pokochałam Angel's Wings od pierwszego zapalenia. Kto wie, czy nie skuszę się na świecę, bo ten zapach chyba powoli staje się moim numerem 1. 

Jeśli Was skusiłam, wosk znajdziecie tutaj <klik> . A może ktoś jeszcze potwierdzi moją opinię ? :)

Pozdrawiam,
M.

13 komentarzy :

  1. Wow, musi być idealny... ta delikatna słodycz, już niemal czuję! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpiękniejszy ! Na prawdę polecam :)

      Usuń
  2. Mi niestety kompletnie nie przypadł do gustu, zapach był duszący i powodował ból głowy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej. U mnie nic takiego kompletnie nie miało miejsca. Może zależy od przestrzeni. Bo u mnie zapach rozniósł się praktycznie po dwóch piętrach domu.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Pokochałam go <3 i chcę świecę. Czyli to nie są żarty . Hihihi

      Usuń
  4. Wata cukrowa Mmmm :) tylko nie wiem czy by miała wanilia pasowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba nie znam tego zapachu, a tak fajnie się zapowiada.

    Anielsko wygląda na Twoich zdjęciach. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się na zdjęciu oddać jego charakter :)

      Usuń
  6. Wata cukrowa tak, ale nie wiem czy wanilia by mi pasowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie zależy od preferencji. Jak dla mnie wanilia pachnie lekkością. Innych może męczyć.

      Usuń
  7. oh aż żałuję że inny zamówiłam :) zostaję u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi ;) a co do wosku to zamów następnym razem.

      Usuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka