Pazurki

Hej Kochani. Dziś bardzo szybki post. Przeszukując czeluści mojego dysku w komputerze natknęłam się na zdjęcia paznokci, których Wam jeszcze nei pokazałam, choć mają one już pare ładnych miesięcy :) Dlatego nadrabiam zaległości
i zapraszam Was do dalszej części posta.







Manicure jak zapewne dobrze wiecie wykonałam hybrydami Semilac :) Paznokieć serdecznego palca okleiłam cyrkoniami.
Z bliska widać, że od kleju jakimś cudem straciły one połysk, ale z daleka nie rzuca się to tak w oczy. Jestem ciekawa co powiecie na tę propozycję, bo sama nie byłam do końca zadowolona z efektu. Malowałam paznokcie w samym środku lata, ale teraz widzę, że manicure jest jakby zimowy. Wykonując to zdobienie odrazu po wykonaniu zaczęło mi brzydnąć, dlatego nosiłam je zaledwie tydzień. Ale załapały się na zdjęcia. Tak więc zapraszam do komentowania, a sama uciekam spać. Dobranoc ! :)

Martyna

9 komentarzy :

  1. Ostatnio myślałam, żeby właśnie jeden paznokieć w jakimś mani obkleić cyrkoniami ;) jutro maluje pazurki to coś wymyślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie nietypowe, ale ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie było problemu z usunięciem tych cyrkonii ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że nie pamiętam tego... Chyba zdejmowałam tak normalnie zawijając paznokcie i skrobiąc dłutkiem. Więcej chyba trudu było naklejając :D

      Usuń
  4. Bardzo ładne :-) cyrkonie dodaja super efektu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuda wyczarowałaś tymi semilacami Żałuję, że nie mam takich zdolności i kreatywnosci ;p

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka