Czym to pachnie? Czyli Vanilla Bourbon - Yankee Candle

OkŚroda zapowiada się pachnąco, bo na tapecie niezwykle aromatyczny wosk Vanilla Bourbon. Dziś ruszam
z recenzjami wosków z najnowszej kolekcji Sweet Treats. Dlatego zapraszam do lektury, jeśli zastanawiacie się nad kupnem któregoś z trzech zapachów.



O zapachu: Wosk z aromatycznej linii zapachowej z serii Classic o zapachu tajemniczej, słodkiej mieszanki z odrobiną mocnego bourbona i grubą warstwą kremu, posypanego wanilią.

Moja opinia: Obawiałam się mocy Vanilla Bourbon i tego który zapach wysunie się w tym wosku na pierwszy plan, ale po raz kolejny Yankee Candle zaskoczył mnie swoim wysubliomowanym smakiem i idealną proporcją składników.
Po zapaleniu wosku praktycznie od razu otoczyła mnie lekka wanilia, przez którą powolutku i bardzo ostrożnie przebijał się ciut mocniejszy aromat whisky. Nuty są jednak idealnie dopasowane i uzupełniają się w tak finezyjny sposób, że żaden zapach w wosku nie przeważa. Vanilla Bourbon bardzo przypomina mi Cappuccino Truffle, jednak bohater dzisiejszego posta zdecydowanie bardziej wpisuje się w moje upodobania :)

Jestem ciekawa czy mieliście już okazję poznać Vanilla Bourbon i co możecie o nim powiedzieć. Jeśli nie, znajdziecie go na Goodies.pl tutaj <klik>.

Martyna

17 komentarzy :

  1. Uwielbiam zapach wanilii to mój ulubiony. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Yankee Candle jest dość powszechny. Ale także za nim przepadam :)

      Usuń
  2. Wosk właśnie wczoraj do mnie dotarł w paczce :D Nie mogę doczekać się momentu jego odpalenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój czekał dobry miesiąc na swoją kolej palenia bo bałam się że mnie rozczaruje, ale jak widać zupełnie niepotrzebnie :)

      Usuń
  3. Kocham te yanki :) !! Przez nie też kupuję ciągle kominki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tylko jeden. Drugi ma moja mama. Ale myślę że prędzej czy później sprawię sobie kolejny bo dość uciążliwe jest ciągłe wydłubywanie wosków.

      Usuń
  4. Znam zapach, ale zdecydowanie nie są to moje klimaty :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Łaaa brzmi bardzo apetycznie! Idealny na chłodne wieczory przy kominku. Chcę.

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka