Czym to pachnie? Czyli Strawberry Buttercream - Yankee Candle

Hej Kochani. Aby pachnąco zakończyć ten dzień, zapraszam Was na krótką recenzję wosku, którego zapach towarzyszył mi kilka ostatnich dni :) Tak więc ciekawych, odsyłam do dalszej części posta.


O zapachu: Mimo, że ich przygotowanie zajmuje dosłownie chwilę - smakują lepiej niż najbardziej pracochłonne desery. Świeże truskawki przykryte grubą warstwą słodkiej, kremowej śmietany to prawdziwe delicje - chóralnie zapowiadające nadejście ciepłego lata i zwiastujące czas wielkich, wakacyjnych podbojów. Niestety, ten zbudowany
z owoców i mlecznego dodatku deser ma jedną wadę - można się nim delektować zaledwie przez chwilę.
Z myślą o łasuchach uwielbiających połączenie śmietany i truskawek powstała kompozycja Strawberry Buttercream - zaklęta w pachnącym wosku esencja i dostępna przez okrągły rok nuta letnich smakołyków.

Wyczuwalne zapachy: truskawka, bita śmietana.

Moja opinia: Jako, że jestem łasuchem i uwielbiam świeżutkie truskawki, po prostu musiałam spróbować tego wosku. Nie wiem czemu, ale ubzdurało mi się, że jest to zapach lodów truskawkowych. Na prawdę nie ma w tym jakiejś wielkiej różnicy, bo truskawki z bitą śmietaną również można schłodzić i aromat zostanie podobny, a może nawet lepszy niż lody z jakiegoś marketu, ale jakoś bardziej utkwiło mi to w pamięci. Ale wracając do tematu, wyczuwam tu słodkie truskawki, a między nimi coś, co ciężko jest mi porównać do czegokolwiek co mi to przypomina. Tak wiem, masło maślane, ale mam nadzieję, że wiecie o co chodzi. Podsumowując, zapach jest dość przyjemny, nie drażni, wprawia w dobry humor i można by go długo palić, a nie znudzi się za szybko, ale nie sądzę, aby na dłużej zagościł
w moim domu. W sumie spodziewałam się chyba po nim bardziej owocowego aromatu, ale nie okazał się jakiś najgorszy. Jeśli macie ochotę sami spróbować, jak pachnie Strawberry Buttercream, znajdziecie go tutaj <klik> .

Martyna

4 komentarze :

  1. Też liczyłam na silny, owocowy aromat ale i tak bym chętnie spróbowała tego wosku. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie pachniał jakoś tak słodkawo-maślano - bez rewelacji ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To określenie świetnie do niego pasuje.

      Usuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka