Czym to pachnie? Czyli Gingerbread Maple - Yankee Candle

Hej Kochani. Dziś ostatni z 3 wosków, należący do kolekcji Sweet Treats Yankee Candle. Jeśli jesteście ciekawi, jak pachnie i czy warto go mieć w swoich zapasach, zapraszam na krótką recenzję :)

O zapachu: Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic z kolekcji Sweet Treats, o zapachu ciastka piernikowego z kremem klonowym. 

Moja opinia: Moje pierwsze wrażenie, po roztopieniu wosku było całkiem średnie. Co prawda, od razu poczułam piękny zapach, niestety ze zbyt mocno wyczuwalnymi składnikami, co początkowo zaczęło mnie delikatnie przytłaczać.
Ale nie poddałam się i dałam mu kolejną szansę i kolejną... aż w końcu palę go już któryś dzień z rzędu i muszę przyznać, że z czasem jego aromat znacznie złagodniał. Za pierwszym razem poczułam moc korzennych przypraw, gdzie imbir wysuwał się zdecydowanie na plan główny, ale z kolejnymi paleniami siła wosku znacznie słabnie i roztacza przyjemny aromat świeżego, słodkiego i może nawet swiątecznego piernika. Jedną część wosku palę kilka dobrych razy. Po zgaszeniu podgrzewacza zapach dalej jest wyczuwalny, więc nie ma potrzeby palenia go kilka razy dziennie. Dlatego Gingerbread Maple zgarnia ode mnie dodatkowy punkt za wydajność :) Uważam, że jest zdecydowanie godzien polecenia i spokojnie może zaliczać się także do świątecznych zapachów. Znajdziecie go w sklepie goodies.pl tutaj <klik>.

A co Wy możecie mi powiedzieć o świątecznych zapachach ? Które kojarzą się Wam ze Świętami?

Ściskam, Martyna

8 komentarzy :

  1. Wszystko co kojarzy mi się ze świętami jest najlepszym co może być więc ten zapach pewnie by mnie urzekł. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całkowicie popieram Twoje zdanie , musi mi sie podabac :)

      Usuń
    2. A więc trzeba spróbować kobietki :)

      Usuń
  2. Chętnie go przetestuję przy okazji zaopatrzenia się w woski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czyli ze mną jest coś nie tak, bo kojarzy mi się z piwem ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciastoooo piernikowe! Cudowność! <3

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka