Czym to pachnie? Czyli Cranberry Twist - Yankee Candle

Hej kochani :) W jakich humorach żegnacie dzisiejszy dzień? U mnie całkiem nieźle, za sprawą niezwykle aromatycznego wosku Cranberry Twist, o którym dzisiaj. Zapraszam do krótkiej lektury :)


O zapachu: Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic z kolekcji Sweet Treats o zapachu orzeźwiającej mikstury, składającej się z żurawiny, skórki cytrynnowej i odrobiny świeżego imbiru.

Moja opinia: Powiem wprost i bez owijania w bawełnę, że ten wosk mnie poprostu oczarował. Słodziutka żurawina odgrywa tu główną rolę i otula przyjemnym aromatem. Patrząc na swoich domowników oceniam, że dla wrażliwców Cranberry Twist może okazać się zbyt silny, natomiast w mój gust wpasował się idealnie. Uwielbiam słodkie i owocowe zapachy, a taki właśnie jest ten wosk. Będzie on dobrym pomysłem w pochmurne wieczory z kocem i kubkiem gorącej herbaty. Świetna namiastka najpyszniejszej żurawinowej konfitury, która nie ma kalorii. Daję zdecydowane 5/5 i chętnie sięgnę po niego ponownie. Kupicie go tutaj <klik>.

Martyna

8 komentarzy :

  1. Lubię żurawinkę to i zapach by mnie przekonał! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam żurawinę, wosk ten wpisuję jako kolejny do kupienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. JA nadal wosków nie palę, jednak wolę świece zapachowe które są subtelniejsze.... uroki kawalerki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja chyba nie zdobyłabym się na świece bo za pięknie wyglądają :D żałowałabym je palić .

      Usuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka