Mehndi nails, czyli indyjskie zdobienie

Hej wszystkim! Dziś mała porcja fotek mojego manicuru, który jeszcze w żywych kolorach utrzymuje mnie w świetnym nastroju mimo przeziębienia, które za nic nie chce mi od kilku dni odpuścić. Po za tym w moim życiu zaistniała mała zmiana, bo od tego miesiąca pracuję w salonie kosmetycznym, ale postaram się być na bieżąco z blogowaniem, bo sprawia mi to wielką przyjemność :) Ale niezanudzając Was, szybko przeskakuję do tematu posta. Na moim blogu mogliście już zobaczyć jeden manicure ze zdobieniem typu Mehndi tutaj <klik>, który w przyszłości na pewno jeszcze nie raz zagości na moich paznokciach. Powiem szczerze, że to zdobienie bardzo przypadło mi do gustu. Wzorki przypominające indyjskie zdobienia dłoni wyglądają moim zdaniem niezwykle szykownie i tajemniczo i będę wciąż eksperymentować łącząc je na pazurkach z czymś innym. Na zdjęciach poniżej poznacie na pewno słynny syreni pyłek, na który zdecydowałam się
w ostatniej chwili, ale uważam, że efekt jest zadowalający :) Jestem ciekawa czy się Wam spodoba, więc zapraszam do małej galerii zdjęć.






Manicure jak zwykle wykonałam lakierami hybrydowymi Semilac :) A do malowania wzorka użyłam cienkiego pędzelka
i czarnego żelu. Dajcie znać co sądzicie :)

Martyna

16 komentarzy :

  1. Bardzo ładne to zdobienie, ciekawe niesamowicie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są piękne, zwłaszcza te na kciukach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne, efekt syrenki też mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzorki mehndi wyglądają super! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajniusie! Ciesze sie, ze pomimo jesieni mogę podziwuac optymistyczne manicure :) jeszcze nie wszyscy oszaleli :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt syrenki podoba mi się najbardziej! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie piękne kolory <3 Mani wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie to wygląda, podziwiam, że tak potrafisz, tym bardziej, że byłam pewna iż wzorki są ze stempla, a tu niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle nie stempluję, bo mi nie wychodzi .. zawsze wolałam odręcznie malowane wzorki :)

      Usuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka