Jesienne paznokcie

Cześć Wszystkim :) Miał być post innego typu, ale wyczerpaną buszowaniem w sklepach, opuściła mnie wena i dziś mam dla Was tylko lekki pościk :) Mianowicie, jak w tytule, moje jesienne, obecne mani hybrydowe. Zapraszam na porcję fotek.



W roli głównej jak zwykle lakiery hybrydowe Semilac, a dokładniej numer001 Strong White i 083 Burgundy Wine.
Sama siebie nie poznaję, ale ten drugi jest kolorem na który ostatnio choruję. Bardzo mi się ostatnio podoba i chyba zaczynam się przekonywać do ciemnych lakierów. Teraz mam ochotę na ciemną zieleń, którą w swoich zbiorach też posiadam. A w tym wypadku na środkowym palcu dodałam dla wszystkiego pyłek holograficzny z Indigo i podłapane
u nails-art-bopp.blogspot.com zdobienie :) Przypadło mi ogromnie do gustu i postanowiłam przenieść to cudo na moje pazurki. Wiele Pań chwaliło ten wzorek. Sama uważam, że mimo wszystkich niedociągnięć wygląda fajnie :)


Miałam nadzieję, że zdjęcia wyjdą lepiej, niestety jakoś nie wyszło :( Tak czy siak, co nieco widać :) Dajcie znać co myślicie. 

Życzę Wam miłego wieczoru! 

Martyna 

18 komentarzy :

  1. Szczerze? To jeden z lepszych manicure jakie widziałam ostatnio na blogach. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten 083 od jakiegoś czasu mnie kusił, namówiłaś mnie na zakup :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie przestał pare miesięcy, ale w końcu się doczekał :)

      Usuń
  3. jak dla mnie bardziej świątecznie niż jesiennie ale jak zawsze cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorek jesienny :D Na święta będzie coś typowo w klimacie.

      Usuń
  4. Ale piękne to zdobienie!świetne pazurki, bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również urzekło od pierwszego wejrzenia :)

      Usuń
  5. Ooo bardzo mi miło:)) Całość wygląda super! :) Połączenie z błyskiem jest świetne:)

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka