Czym to pachnie? Czyli Pink Hibiscus - Yankee Candle

Hej moi Mili. Dzisiaj z chęcią podzielę się z Wami recenzją wosku Pink Hibiscus. Jako fanka herbaty z hibiskusa postanowiłam sprezentować sobie ten zapach. Jeśli jesteście ciekawi jego zalet i wad, zapraszam do czytania dalej.


O zapachu: Bardzo dekoracyjny, oszołamiający świeżym, nieco egzotycznym zapachem hibiskus jest ceniony- między innymi za swoje lecznicze właściwości- na całym świecie. Problem w tym, że jego pąki kwitną tylko jeden dzień.
Na szczęście specjaliści od zapachowych wrażeń mają sposób na to, aby zjawiskowy aromat hibiskusa zatrzymać na dłużej. W różowym wosku Pink Hibiscus znajdziemy najczystszą, kwiatową esencję- pobraną z samego wnętrza pięknych kwiatów. Dzięki Yankee Candle będziemy mogli cieszyć się tym wyjątkowym aromatem do woli i z łątwością zamienimy wnętrze własnego domu w egzotyczny ogród otoczony kwitnącymi hibiskusami.

Wyczuwalne zpachy: kwitnący hibiskus.

Moja opinia: Jak już wspomniałam, jestem miłośniczką herbatki hibiskusowej, której kwaskowatość gasi pragnienie
i zdecydowanie orzeźwia. Zakochana w tym smaku i aromacie, skuszona woskiem z goodies.pl, postanowiłam spróbować. Oczekiwania jak zwykle sprecyzowane no i niestety kompletnie nie trafiłam z tym zapachem. Po 5 minutach od zapalenia do moich nozdrzy dotarł przyjemny kwiatowy aromat, a w mojej głowie pojawiła się myśl: Hmm, zaczyna się cudnie, to jest to. Ale niestety po chwili zemdliło mnie straszliwie i czym prędzej zaczęłam otwierać okna i wietrzyć pokój. Wosk jest mega intensywny, chyba pierwszy tak mocny w mojej kolekcji. Zdecydowanie nie nadaje się do małych pomieszczeń. Liczyłam na miły wieczór z hiibiskusem, ale musiałam oddać go mamie, która takie mocne zapachy uwielbia. Na szczęście
z tym też się polubiła i wosk nie znalazł się w koszu. Obawiałam się, że i tak będę skazana na tą woń, ale po odpaleniu go
w salonie, z którego powietrze swobodnie przedostaje się do reszty pomieszczeń w domu, nie wydawał się już taki straszny. Zapach rozprzestrzenił się i wyczuwalny był na dwóch piętrach i jego moc mnie zadziwiła. Z pewnością jest to plus i świetny sposób na odświeżenie całego domu :) Mojego serca nie podbił, ale jak widać gusta są różne, dlatego też polecam go miłośnikom mocnych, kwiatowych aromatów.

Jestem ciekawa czy macie podobne wrażenie odnośnie tego wosku. Czy tylko ja jestem wrażliwa na tak mocne zapachy.

Pozdrawiam, Martyna

22 komentarze :

  1. Zdecydowanie to mój zapach i byłabym nim zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie że Yankee Candle ma propozycje dla każdego :)

      Usuń
  2. z chęcią bym sobie go powąchała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jesteś fanką mocno kwiatowych zapachów na pewno by Ci się spodobał :)

      Usuń
  3. O tak, niektóre woski Yankee potrafią przesiąknąć przez całe mieszkanie, a przy okazji doprowadzić do bólu głowy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ból na szczęście nie dopadł, ale zdziwiłam się tą intensywnością bo na ogół siła zapachów mi nie wystarcza.

      Usuń
  4. Paliłam go dopiero jeden raz, ale nie zauważyłam żeby był bardzo mocny, chociaż ja na jedno palenie daję niewiele wosku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja użyłam na pierwsze palenie ok. 1/4 wosku

      Usuń
  5. Zapach hibiskusa lubię, ale wosku nie miałam :). Może się skusze, ale będę pamiętać, aby palić ostrożnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. może to głupie ale nie mam pojecia jak pachnie hibiskus xD/K

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie muszę się zaopatrzyć! :P

    OdpowiedzUsuń
  8. jakos nie umiem sobie wypbrazic tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo to jeden z moich ulubionych zapachów, jest bardzo przyjemny tylko niesamowicie mocny. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam go kiedyś... Wspominam jako ładny zapach, ale dla mnie jednak za mocny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten zapach! :) Może jednak palisz zbyt dużo wosku na raz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuję z mniejszą ilością na pewno :)

      Usuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka