Czym to pachnie? Czyli Clean Cotton - Yankee Candle

Dzień dobry wszystkim. Czy jest tu jakaś osoba, która nie lubi zapachu świeżego prania? Albo przynajmniej nie wywołuje on w niej żadnych emocji? Ja za tym przepadam. Szczególnie za świeżutką pościelą i myślę, że większość z Was też tak ma. Jak już się domyślacie, właśnie o tym dziś recenzja. Czyli w roli głownej wosk Clean Cotton. Czy sprostał moim oczekiwaniom?


O zapachu: Kwintesencja świeżości i esencja ulotności - trudnej do opisania, niemożliwej do schwytania, ale (za sprawą magii Yankee Candle) uformowanej na kształt pachnącej tarteletki. Wosk Clean Cotton jest wszystkim, co kojarzy się
z latem, ciepłem i przyjazną atmosferą panującą w rodzinnym domu. Ta niezwykła propozycja w trwały sposób przechowuje aromaty, które - w naturze - są niezwykle ulotne, prawie nieuchwytne, Morska bryza, która przynosi ze sobą zapach dalekich podróży i nuty kojarzące się z praniem suszącym się majestatycznie w lipcowym słońcu- kompozycja letniej świeżości rozjaśni najbardziej ponury, jesienny wieczór!

Wyczuwalne zapachy: świeże pranie, kwiaty, cytryna.

Moja opinia: Clean Cotton w zupełności spełnił moje oczekiwanie. Jest rześki, przytulny i wyraźnie czuć w nim świeżutkie pranie. Gdzieś w tle pojawia się cytryna co idealnie dopełnia całość. Nie rozpoznałam woni kwiatów, ale nie brakuje mi tego. Aromat wosku jest subtelny i niezwykle tajemniczy. Ten zapach przywodzi mi na myśl beztroskie wakacje, spędzane kiedyś u dziadków na wsi. Clean Cotton uspokaja i pozostawia po sobie niedosyt. Jak dla mnie jest to strzał w 10 i na pewno będę długo sięgać po ten wosk. 

Chętnie dowiem się co powiecie na jego temat. A jeśli nie mieliście jeszcze okazji go poznać, znajdziecie go na goodies.pl
tutaj <klik>

Aromatycznego dnia !
Martyna

15 komentarzy :

  1. Ten wosk jest genialny!!!!!! Ale nie czuję tam ani kwiatów ani cytryny :D samo świeże pranie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja momentami wyczuwam idealny jej dodatek :)

      Usuń
  2. Zapach bardzo do mnie przemawia, ale zostawię go sobie na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten wosk, muszę sobie go dzisiaj zapalić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja paliłam rano i mam dobry humor cały dzień. Autentycznie :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię ten zapach, chociaż nie jest moim ulubionym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym poczuć jego zapach na żywo ;D

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka