Affinitone Maybelline - Czy zasługuje na miano odpowiednika słynnego True Matcha ?

Cześć :) Zapraszam Was na opinię mojego ulubionego ostatnimi czasy podkładu. Odważnie porównałam go
w temacie posta zamiennikiem True Matcha. Jeśli chcecie wiedzieć dlaczego, zapraszam do czytania dalej.


Kilka słów od producenta: idealne dopasowanie bez efektu maski. Formuła zawiera witaminę E i perełki, które zapewniają uczucie świeżości oraz perfekcyjne wykończenie makijażu. Podkład zapewnia 8-godzinne nawilżenie skóry. Ultralekka formuła o długotrwałym działaniu, do wszystkich typów cery. Podkład jest testowany pod kontrolą dermatologiczną.

Opakowanie: zakręcana tubka, mieszcząca standardowo 30 ml produktu. Radzę trzymać produkt do góry nogami
(patrz podpunkt niżej).

Konsystencja: dość rzadka. Nie sprawia problemu przy makijażu, ale potrafi nadmiernie wypłynąć z tubki.
Rada: patrz punkt wyżej :)

Wydajność: 1,52 miesiące. W zależności od częstotliwości używania :)

Dostępność: Rossmann, Natura

Cena: ok. 26 zł. Ja jednak kupuję po promocjach :)

Skład dla zainteresowanych - klikajcie w poniższe zdjęcie, aby powiększyć :)


Moja opinia: Przystępna cena + duży wybór kolorów i odcieni. Podoba mi się jego dopasowanie do skóry. Utrzymuje się całkiem dobrze, bo na mojej mieszanej cerze 8 godzin z przypudrowaniem. Jedyne co mogę mu zarzucić to, że nie matuje, co da się rozwiązać porządnym pudrem oraz, że łatwo ściera się z twarzy. Należy zatem uważać na bezmyślne dotykanie twarzy i teraz dość ważną kwestię szalików, bez których ciężko jest już wyjść z domu :) Zapach podkładu jest delikatny
i pudrowy. Affinitone łatwo się rozprowadza po twarzy. Porównanie do True Matcha wynika stąd, że oba podkłady mają moim zdaniem tak samo dobre krycie. Po jednym opakowaniu słynnego podkladu L'oreal przerzuciłam się całkiem przypadkiem na Affinitone i nie żałuję. Cena jest o wiele bardziej zachęcająca niż jeśli chodzi o True Match, choć jak dla mnie zapach podkładu z L'oreala i to jaki jest delikatny w dotyku nie ma sobie równych, to i tak ze względu na rozsądek
i świetne właściwości chętnie sięgam po Affinitone. Dodatkowo podkład nawilża skórę. Po 3 miesiącach jego stosowania zauważyłam, że praktycznie w ogóle nie zmagam się z suchym naskórkiem, co jak dotąd miało miejsce. Affinitone nie podkreśla żadnych skórek, a utrzymuje je w bardzo dobrej kondycji. Może wykończenie podkładu nie jest jak już wspomniałam matowe, ale myślę, że dla nawilżenia, które zapewnia, naprawdę się opłaca.

Na koniec jeszcze troszkę ciemniejsze zdjęcie, ale chciałam w naturalnym świetlem przedstawić jak najlepiej odcień 24. Golden Beige.


Jestem ciekawa czy Was skusiłam, czy zaskoczyłam swoją opinią. Być może macie odwrotne zdanie na temat tego podkładu? Chętnie się dowiem co sądzicie.

Martyna

17 komentarzy :

  1. Mam, ale nie należy jakoś do moich ulubionych. Dla mnie Maybelline ma trochę zbyt dużo różowych tonów. Ale od czasu do czasu używam :)


    PS. Zapraszam na rozdanie do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) a co do podkładu to ten wpada bardziej w żółte tony :)

      Usuń
  2. Dla mnie są zbyt wodniste niestety, a szkoda bo kolorki mają super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi ten podkład niestety nie służył, dosłownie spływał mi z twarzy i się ważył :( za to korektor z tej serii bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę aż dziwne, u mnie nic takiego się nie dzieje. Ja z kolei korektora nie miałam.

      Usuń
  4. Kiedyś miałam ale nie podszedł mi. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie ma dla mnie nic lepszego niż revlon ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poznałam go na zajęciach z makijażu ale nie stosowałam w domu.

      Usuń
  6. bardzo go lubiłąm setki tubek zuzyłąm teraz jestem wierna LILY LOLO :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze z Lily Lolo się nie poznałam. Ale kosmetyki tej firmy kuszą mnie swoimi luksusowymi opakowaniami.

      Usuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka