Soraya Care&Control. Trochę żal mi tego żelu.

Witajcie ponownie :) Dziś na tapecie Care&Control marki Soraya. Żel do mycia twarzy z formułą antybakteryjną, przeznaczony do cery trądzikowej. Jeśli jesteście ciekawi, dlaczego trochę mi go żal, zapraszam do dalszej części posta.


Kilka słów od producenta:
- już po jednej minucie żel redukuje liczbę bakterii, wywołujących trądzik, o 100%
- usuwa zanieczyszczenia
- daje poczucie odświeżenia
- zmniejsza widoczność porów
- nie powoduje przesuszenia skóry.

Opakowanie: tubka 150 ml, zamykana na klik.

Konsystencja: średniogęsty, bezbarwny żel o specyficznym, ale całkiem przyjemnym zapachu. 

Wydajność: całkiem w porządku. Żel wystarczył mi na okres dłuższy niż miesiąc, używając go rano i wieczorem. Pieni się, przez co można używać go w małej ilości, a skutecznie oszyści całą twarz.

Skład:
(kliknij, aby powiększyć)

Dostępność: drogerie, hipermarkety.

Cena: regularnie 10,99 - 11,99 zł w zależności od sklepu.

Moja opinia: kosmetyk całkiem w porządku jak na swoją cenę. Większość obietnic producenta się sprawdziła. Żel oczyszcza twarz, nadaje jej gładkość i spreżystość. Po umyciu twarz jest matowa, przez co czuje się dokładne oczyszczenie. Kosmetyk dobrze się pieni i mycie nim twarzy jest przyjemne, jednak chwilkę trzeba spędzić na dokładnym jego spłukaniu, bo wydaje się, że piana ciągle się na twarzy znajduje. Przynajmniej ja miałam takie uczucie, ale towarzyszy mi ono praktycznie zawsze. Tak czy siak, same plusy. Żel odświeża swoim działaniem jak i zapachem, o którym już wspomniałam, ale jednak jest mi go żal. Dlaczego? Otóż ostatecznie z niego zrezygnowałam, ponieważ stał się powodem wysypu mniejszych
i większych niespodzianek na mojej twarzy. Długo nie mogłam dojść, dlaczego taka sytuacja ma miejsce, przecież żel przeznaczony jest do cery trądzikowej. No, ale jednak chyba coś tu nie gra. Po zerwaniu z nim znajomości, sytuacja wróciła do normy. I jak uwielbiam krem matujący Care&Control tej marki ( pisałam o nim tutaj <klik> ) tak do żelu już nie wrócę.

Jestem ciekawa czy używaliście tego produktu i co możecie o nim powiedzieć.

Życzę Wam miłego popołudnia, Martyna

P.s. przypominam o rozdaniu w poprzednim poście :)

13 komentarzy :

  1. Mam tonik z tej serii i ja jestem właśnie zadowolona. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja toniku nie miałam więc ciężko mi się odnieść:(

      Usuń
  2. Żel nie dla mnie, nie mam cery trądzikowej. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie mam cery tradzikowej ale chetnie zel polece znajomym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hoho ja już dawno wyzbyłem się tego typu produktów

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, zostałaś przeze mnie nominowana do LBA. Szczegóły znajdziesz na moim blogu :)
    Powodzenia i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mialam go i byłam zadowolona!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam, nie używałam, jakoś za tą marką nie przepadam :P

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka