Czym to pachnie? Czyli Pineapple Cilantro Yankee Candle

Witajcie Kochani. W końcu nastał wrzesień. Jestem ciekawa jak Wasze nastroje, że to już miesiąc, w którym zaczyna się jesień. Ja jak narazie wolę nie myśleć o chłodzie, dlatego umilam sobie czas przy wosku, o którym właśnie dziś Wam opowiem. Poza tym, walczę z przeziębieniem i cieszę się, że katar nie odebrał mi węchu. A jak z Wami? Nie dajecie się chorobie? Zapraszam do lektury.


O zapachu: Ananasowy, mocno zamrożony i w pełni naturalny sorbet zaserwowany z listkiem aromatycznej kolendry- to przepis na letni koktajl idealny. To także receptura sprawdzająca się podczas domowych sesji aromateraoeutycznych! Wosk Pineapple Cilantro tworzy niekonwencjonalny miszmasz i swoim zapachem- wyczuwaalnym w chwilę po ogrzaniu- kreuje atmosferę cudownych wakacji przeżywanych na tropikalnej wyspie. Gorące słońce, czysta plaża, lazurowa woda, świeża, pachnąca solą bryza i... zimny, ananasowy sorbet z dodatkiem kolendry! Marzenia o raju zamieniają się w prawdę,
a rzeczywistość zaczyna pachnieć egzotyką!

Moja opinia: Pineapple Cilantro znajdziecie na goodies.pl <klik> i szczerze mówiąc, opis wosku w pełni sprawdza się
z realiami. Nie wiem tylko jak smakuje połączenie ananasa i kolendy w postaci sorbetu, ale zapach komponuje się idealnie. Otoczona tym aromatem marzę, aby lato trwało wiecznie i myślę, że przy takim towarzyszu jest to możliwe. Zapach jest słodki, ale subtelny. Mocny, ale nienachalny i kojarzy mi się z landrynkami albo właśnie z takim mrożonym sokiem. Jeśli smakowałby tak, jak pachnie, to ja poproszę :D Osobiście daję 6/6. Spodziewałam się bardziej cierpkiego aromatu, jak to ananas, ale nie rozczarowałam się, a wręcz przeciwnie. Jeśli chcecie zatrzymać przy sobie zapach lata- polecam. Czuję, że chętnie będę wracać do Pineapple Cilantro w mroźne dni :)

A Wy znacie ten wosk? Piszcie śmiało.

Martyna

5 komentarzy :

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka