Paznokciowe love.

Hej. Tym razem kolej na ukazanie Wam moich ostatnich pazurków. Dziś niestety się już z nimi pożegnałam, ale jeszcze przecież nie zdążyliście ich ocenić. Dlatego zapraszam Was na bardzo krótki, zdjęciowy post :) Mój manicure wykonałam, przedłużając paznokcie żelem i kładąc na wierzch lakier hybrydowy. W roli głównej #023 Banana, oczywiście marki Semilac. Kolor na serdecznym palcu to żel, ale w swoich zbiorach mam też podny do niego odcień Semilaca i jest to #011 Purple Diamond. A teraz, jak już wiecie co i jak, zapraszam na porcję fotek ;)





Dajcie znać co sądzicie o takim wydaniu hybrydowego manicure :) Lubicie pastelowe kolorki?

Ściskam Was, Martyna

10 komentarzy :

  1. Bardzo mi się podoba kształt, ale wzorków na paznokciach nie znoszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście :D ale w rzeczywistości się delikatnie błyszczał pokryty topem :D na zdjęciu wyszedł jak matowy, nie zwróciłam nawet na to uwagi :D

      Usuń
  3. Super masz te paznokcie, mi ostatnio się strasznie łamią, że muszę je hardem robić :( P.S. chcę ten kolor!:)

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka