Czym to pachnie? Czyli Mango Peach Salsa - Yankee Candle - Rozdanie

Witajcie Kochani. Na wstępię chcę Wam przypomnieć o trwającym na moim blogu rozdaniu. Dzisiejszy post, jak możecie zauważyć trochę się z tym rozdaniem wiąże, bo jedną z rzeczy, którą dla Was przygotowałam, jest właśnie wosk Yankee Candle Mango Peach Salsa z goodies.pl, dostępny tutaj <klik>. Mam nadzieję, że opis się Wam spodoba i nabierzecie na niego apetytu :) Zapraszam do czytania dalej.


O zapachu: Splątane w tanecznym uścisku i poruszające się w rytm salsy owoce tworzą wokół siebie nastrój cudownej, letniej egzotyki. Salsa sporządzona z dojrzałych cytrusów, soczystego mango, uwodzącej słodkim nektarem brzoskwini to prawdziwy, tropikalny koktajl, dla równowagi doprawiony szczyptą różowego pieprzu i pobudzającego imbiru. Owocowy taniec, owocowy shake, owocowa przygoda przeżywana na rajskiej plaży. Po prostu- doskonale skomponowany, pięknie pachnący, w pełni naturalny wosk Mango Peach Salsa, który zaprasza do tańca, karmi ciało i uwodzi zmysły obietnicą egzotycznych wakacji.

Wyczuwalne zapachy: mango, brzoskwinia, różowy pieprz.

Moja opinia: Musicie przyznać, że goodies stworzył bajeczny opis powyższego wosku. Ale czy przypadkiem nie odbiega on za daleko od rzeczywistości? Uwierzcie mi, że nie. Jak dla mnie, wosk pachnie idealnie i z tego też powodu wybrałam go jako 1 z dwóch również dla Was. Jeśli lubicie subtelny i słodki zapach brzoskwiń i mango, będziecie oczarowani, tak jak ja. Wosk otula aromatem, dokładnie przywodząc na myśl egzotyczne plaże z goodiesowego opisu. Do tego jest wydajny
i nadaje się do większych pomieszczeń. Wosk nawet spokojnie sobie leżąc, nierozgrzany roztacza dookoła cudowną woń soczystych owoców. Jak do tej pory, paliłam, o ile się nie mylę, jeden czysto owocowy wosk, który nawet nie przypominał swojego pierwowzoru, ale ten mogę z czystym sercem Wam polecić. Myślę, że się nim nie rozczarujecie, jeśli spodziewacie się owocowej eksplozji aromatycznej. Ale jeśli się wachacie, możecie zgłosić się jeszcze w moim rozdaniu tutaj <klik>, aby otrzymać ten wosk za darmo :) Mogłabym ten zapach jeszcze wychwalać, ale rzecz jasna, nie chcę Was zanudzać i jako podsumowanie, daje mu ocenę bardzo dobrą. Zdecydowanie, będzie moim faworytem jeszcze długi czas.

Pozdrawiam, Martyna

9 komentarzy :

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka