Kilka faktów o mnie - LBA



Kolejny raz, zostałam mile zaskoczona nominacją do Liebster Blog Award przez polakowskaa.blogspot.com . Bardzo dziękuję za wyróżnienie :)

Dla niewtajemniczonych zdradzam na czym polega zabawa.
Otóż wyróżnia się 11 osób za pracę na blogu. Nominacja przyznawana jest blogom o mniejszej liczbie obserwatorów, co zwiększa ich szanse na dotarcie do większej liczby osób. Przyjęcie nominacji oznacza odpowiedź na 11 pytań i zadanie kolejnych 11 swoich, 11 wybranym przez siebie blogom. Nie nominuje się osoby, która nas nominowała! Po wyznaczeniu osób, trzeba ich o tym oczywiście poinformować :) Akcja jest bardzo pozytywna i na pewno pomoże nam się lepiej poznać :)

Pytania do mnie i moje odpowiedzi:

1. Bez czego nie wyjdziesz z domu?
Z domu nie ruszam się bez lusterka, komórki i chusteczek higienicznych :)
2. Ulubiony kosmetyk?.
Nie wiem czy chodziło o konkrety, ale powiem tyle, że korektor i eyeliner żelowy. Są to produkty, które zawsze stosuję w makijażu.
3. Jakie blogi najczęściej czytasz?
Najczęściej są to blogi o tematyce wiążącej się z moim blogiem, czyli kosmetyczne i urodowe. Jednak chętnie też czytam blogi lifestylowe i takie z postami prosto z serca, czy o życiu.
4. Jedna rzecz, z której nie mogłabyś w ogóle zrezygnować?
A więc jeśli chodzi o konkretny przedmiot, jest nim telefon. Jest to rzecz, która towarzyszy mi zawsze, nawet w podróży do łazienki. Uważam, że bez niego byłoby ciężko, w końcu używam go także, do bycia na bieżąco z blogowymi nowinkami. Ale oprócz niego, nie wyobrażam sobie także życia bez perfum :)
5. Ulubiony zapach?
Niedawno, ale miłością bezgraniczną pokochałam Si Giorgio Armani.
6. Dlaczego założyłaś bloga?
Chciałam znaleść miejsce, z którego mogłabym dotrzeć do większej ilości osób z moimi kosmetycznymi pracami.
7. Ulubiony kolor na paznokciach?
Nie posiadam takiego. Raz chce mi się białego, a raz czarnego. Jednego dnia wolę klasyczny french, a kolejnego totalny przepych :D Cóż, kobieta zmienną jest.
8. Twój ideał włosów?
Jeszcze nie dawno powiedziałabym: czarne i proste. A teraz uważam, że włosy powinny poprostu być zdrowe. No ale gdyby nie kręciłyby się jeszcze po deszczu, byłoby świetnie.
9. Ile czasu potrzebujesz, żeby zebrać siędo wyjścia?
Haha, tu zależy w jakim jestem stanie, gdzie wychodzę i jaki efekt chcę uzyskać :D Jeśli idę do sklepu wystarczy mi 5 minut, do pracy ok. poł godzinki, a na większe wyjścia już coś koło godziny.
10. Ostatni kosmetyczny zakup?
Maska Kallos Bananowa i kosmetyki na rocznicowe rozdanie, z tego posta <klik>
11. Lubisz siebie za?
Poczucie humoru i wrażliwość.


Blogi. które nominuję:

1. magdalenne.blogspot.com
2. msglasses.blogspot.com
3. rozmazany.blogspot.com
4. feeling-fancy.blogspot.com
5. beautifullandofstyle.blogspot.com
6. kosmetycznienawiedzona.blogspot.com
7. seecreetivee.blogspot.com
8. suzasenapi.blogspot.com
9. bypureandsimple.blogspot.com
10. parikla.blogspot.com
11. kosmetlandia.blogspot.com

Pytania do Was:

1. Skąd pomysł na rozpoczęcie blogowania?
2. Książka, którą ostatnio czytałaś?
3. Jak się najchętniej relaksujesz?
4. Jeśli miałabyś wymyśleć jakiś kosmetyk, co by to było?
5. Jakie masz zdrowe uzależnienia?
6. Co robisz kiedy nie możesz zasnąć?
7. Jaki kosmetyk najczęściej polecasz?
8. Co zrobiłbyś, gdyby blogowanie nagle przestało istnieć?
9. Jaki jest Twój ulubiony strój?
10. Co myślisz o tatuowaniu?
11. Do jakiego miejsca chętnie wracasz?

Z chęcią przeczytam Wasze odpowiedzi ;)

Martyna

15 komentarzy :

  1. O kurczę :D to będę musiała się namyślić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mam nadzieję, że się podejmiesz :D chętnie poczytam odpowiedzi. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Dziękuję za nominację! :) Świetny pomysł! :) Niedługo zabieram się za odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ;) z miłą chęcią przeczytam odpowiedzi.

      Usuń
  3. Dzięki, ale już brałam w tym udział więc drugi raz nie będę nominować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za wyróżnienie :) Zabiorę się do pracy już niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo Si od Armaniego to też moje ukochane perfumy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł, bardzo mi milo! :D Tylko skąd ja znajdę 11 małych blogów, jak sama dopiero zaczynam? :D Zorientuję się i dodam wpis u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do pytania nr 9, myślę, że się "kokosisz" jak mało kto przed wyjściem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie mogę nazwać się chyba ogarniętą osobą xD

      Usuń
  8. Ja też z domu nie wychodzę bez chusteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi non stop zmienia się wizja moich wymarzonych włosów :D

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka