Semilac i pastele

Dzień dobry Kochani! Mam ogromną nadzieję, że to jeszcze nie koniec lata, bo towarzyszy mi bardzo chłodny wiatr. Temperatura w nocy już nieco spadła i można porządnie zmarznąć bez długiego rękawa. Wrzesień już jest blisko i nie mogę jakoś dopuścić do siebie tej myśli. To jest takie nie w porządku, że lato trwa u nas tak krótko. Ale dość biadolenia. Przygotowałam dziś pare fotek mojego ostatniego mani hybrydowego. Kolorki jeszcze wyraźnie letnie, więc zostawiam Was z nimi :) Poniżej lakiery, których użyłam, a klikając ,,czytaj dalej'' zobaczycie co nimi zmalowałam :)


 



Delikatne ombre, do tego pyłek Indigo na najmniejszy palcu i dodatek brokatu na wskazującym. Jako, że nie lubię jednolitych paznokci, nie mogłam z niczego zrezygnować.

Jak zawsze jestem ciekawa co powiecie na to połączenie. Piszcie śmiało :)

Martyna

19 komentarzy :

  1. Ciekawe te połączenie :) ślicznie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak pięknie wykonałaś pazurki, że aż mnie zatkało :) Takie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne ;) Uwielbiam takie kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że pazurki robią wrażenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory, zwłaszcza ten pastelowy!

    OdpowiedzUsuń
  6. te produkty mają swoje 5 minut w internetach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie te 5 minut trwa już prawie rok :D fajna sprawa, bo za tak atrakcyjną cenę można mieć produkty nieodbiegające niczym od tych za 2-3 razy większą cenę :)

      Usuń
  7. Piękne! Ja nie dopuszczam do siebie myśli o jesieni.. dopiero co nabyłam miętę i pink doll Semilaca! Póki co trzeba cieszyć się z lata, póki jeszcze się da ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pink doll zaczyna mnie kusić . Oj trzeba łapać dni.. Bo jesień tak blisko :( niestety..

      Usuń
  8. Ślicznee paznokcie!<3
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wreszcie znalazłam czas, aby tu zajrzeć :) ale nic się nie zmieniło, jak zawsze piękne pazuriii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor tej brzoskwini- coral beach. Bardzo podoba mi się złote zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka