Czym to pachnie? Czyli Cappuccino Truffle - Yankee Candle

Witajcie ponownie :) Przepraszam za moją ostatnią nieobecność, ale w te upały brakuje mi zupełnie czasu. Praca i jeszcze raz praca, a do tego większość czasu przebywam nad jeziorem, żeby mózg się do reszty nie przegrzał, no i dlatego mnie tu nie ma :( Wczoraj też miałam obowiązkowy wyjazd do stolicy i całą podróż przeznaczyłam na odsypianie pobudki o 2.45, ale dziś pojawiam się z recenzją wosku Yankee Candle Cappuccino Truffle. Zapraszam :)


Wyczuwalne aromaty: głęboki aromat ziaren palonej kawy z nutą aksamitnej czekolady.

Osobiście muszę przyznać, że spodziewałam się po tym wosku lżejszego, bardziej słodkiego zapachu. Po pierwszym rozpuszczeniu go, stwierdziłam, że jest wręcz okropny, bo wyczuwałam w nim samą parafinę z dodatkiem czegoś nieokreślonego, a ponoć, jak stwierdziła moja mama, pachniał... ciasteczkami. (O gustach się nie dyskutuje). Jednak nie skreśliłam tego wosku od razu i dałam mu kolejną szansę. Przysiadłam i próbowałam się wwąchać i w sumie mogę określić go zapachem parzonej, gorzkiej czekolady, ale nie jest to coś, co mnie uwiodło. A żałuję, bo miałam duże oczekiwania.

Chętnie dowiem się czy Wam podoba się zapach Cappuccino Truffle, czy macie raczej podobną opinię do mojej? :)

Jeśli macie ochotę poznać więcej produktów Yankee Candle, zapraszam tutaj <klik>.

Pozdrawiam, Martyna

8 komentarzy :

  1. Nie mam żadnego wosku YC. No cóż.. nie jestem ich fanką, chyba ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może lepiej nie zaczynać, bo potem chce się ciągle nowych zapachów :D

      Usuń
  2. Kocham kawę więc wszystko co ma być o jej zapachu uwielbiam z góry. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam tak samo.. i osobiście tutaj jej niestety nie wyczułam.

      Usuń
  3. Dostałam kawałek tego wosku od kuzynki i mi jego zapach nie za bardzo się spodobał. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten wosk i też spodziewałam się czegoś innego ale okazało się, że to ciężki śmierdziuch :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mówiłaś że kapućko mmmmm . To ja już nie wiem:D

      Usuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka