Semilac + Indigo

Hej Kochani! Po 'małej' przerwie wracam na blogosferę już jako Pani Kosmetolog :D Udało się. Wszystkie, dwa egzaminy, praktyczny i teoretyczny poszły mi znakomicie. Obrona także na ocenę bardzo dobrą, także chyba mam się czym pochwalić :) A oprócz tego mam dla Was hybrydowe mani, które gościło na moich paznokciach jakiś czas temu. Na facebookowym fanpagu <klik> już jakiś czas temu ujrzało światło dzienne i jak tytuł posta wskazuje, jest to połączenie Semilaca z Indigo,
a dokładnie z pyłkiem, którego nazwa brzmi Efekt syrenki. Jak sami wiecie jest to ostatni hit i rzeczywiście prezentuje się na paznokciach znakomicie. Zapraszam na fotki mojej pracy.





Z reguły jestem zwolenniczką większego ,,szału'' na paznokciach, ale do tej stylizacji na pewno jeszcze powrócę. Muszę też przyznać, że efekt syrenki zdecydowanie podbił moje serce, choć początkowo byłam pewna, że oprę się pokusie. Jak widać nie udało się.

A jak wasze wrażenia? :) Co powiecie o takich pazurkach? Po za tym, chętnie dowiem się co u Was :* Jakie plany na te lato?

Martyna :)

13 komentarzy :

  1. Szczerze? Wszystkie te trzy kolory należą do moich ulubionych w kwestii lakierów. :D Mamy podobny gust!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, dokładnie! Jak tylko spojrzałam na zdjęcie, pomyślałam sobie o syrence <3 Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się efekt bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne, lakier bananowy mi się podoba :)Masz śliczną płytkę. Ja też się napaliłam na Semilac ale ostatnio kupiłam hybrydy z firmy neo nail, mają stronkę i stoiska i są o wiele lepsze, trwalsze i tańsze polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Jak narazie jestem zadowolona z Semilaca, z trwalości również, a dostępne są akurat w moim mieście także jak dla mnie same plusy ;)

      Usuń
  5. ale trafiłaś, to moje ulubione semilacowe kolorki, lakier banana jest cudowny, szczególnie na lato

    OdpowiedzUsuń
  6. 047 mam, ale Banana wciąż za mną chodzi :)
    kiedyś kupię na pewno :)
    Piękne połączenie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na lato, do opalonych dłoni pasuje idealnie.

      Usuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka