My name is Minion

Hej Kochani Czytelnicy :* Jestem strasznie ciekawa co u Was. Jak spędzacie to lato. Ja nie mogę uwierzyć, że już jest prawie sierpień. Wizja jesieni wpływa na mnie bardzo negatywnie, dlatego staram się rozkoszować świadomością obecnej pory roku (która okazuje się być dość kapryśna, bo nie wiadomo jak się ubrać, aby wyjść z domu i czy przypadkiem nie zabrać ze sobą parasola). Ale przechodząc do tematu dzisiejszego posta, chciałabym pokazać Wam moje jeszcze czerwcowe pazurki. Jako, że Minionki zawładnęły kinami, sklepowymi półkami, wystawami i mną, nie mogłam nie spełnić mojego pomysłu i stworzyłam manicure z ich udziałem. Po krótkim wstępie, zapraszam Was na porcję zdjęć.




Manicure wykonałam własnoręcznie lakierami hybrydowymi Semilac: 001 Strong White, 017 Grey, 023 Banana, 044 Intense Blue, 077 Brown Black. Nie miałam pomysłu z czym zestawić Minionki, więc postawiłam na klasyczny french.

Jestem ciekawa Waszych opinii!

Martyna

11 komentarzy :

  1. ale booooski !!!!!!! a te minionki wymiatają :D !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie świetne ! Lakier o nazwie Banana, idealny do wykonania Minionkowego manicure ;) Te małe stworki zawładnęły również mną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze! masz kochana talent!

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka