Czym to pachnie? Czyli Snow in love - Yankee Candle

Hej Kochani ! Dziś krótka notka o wosku Snow in love Yankee Candle, jednak na początku muszę Was przeprosić za moje nieregularne bywanie na blogu i poinformować, iż zmuszona jestem wziąść wolne od regularnego pisania z powodu zbliżającej się wielkimi krokami obrony i egzaminów. Tak więc sami rozumiecie.. muszę wziąść się w garść i zmusić do nauki, co wcale nie jest takie proste z powodu pięknej pogody. Ale nie o tym miało być :) Zapraszam do czytania dalej, na wcześniej wspomniany temat.


Wyczuwalne aromaty: drzewa iglaste, paczula.

Zdecydowałam się na ten wosk, jako prezent na Dzień Matki. Jako, że moja mama wpadła po uszy w wosk Season of Peace, a tego akurat nie mogłam dostać na goodies.pl, postanowiłam znaleść coś o podobnym składzie. Padło na Snow in Love.
Czy słusznie?

Zacznę od tego, że wosk jest dość intensywny, co przekłada się na jego wydajność. Jedna z 4 części wystarczy na 4 dobre palenia. Wosk roznosi się po domu w ekspresowym tempie, roztaczając słodki, ale nienachalny aromat.
Składniki zapachowe równoważą się, przez co zapach jest magiczny i otulający. Wosk ma typowo zimowy charakter, ale idealnie wpasowuje się w każdy okres roku, gdy mamy ochotę na relaks.

Podsumowując, Mama jest zadowolona, mój nos też, dlatego daje 5/5. A Wy jak go ocenicie?

Jak tylko zdam wszystkie egzaminy jak należy, wracam do Was z postami :) Zdjęcia już przygotowane. Pozdrawiam cieplutko!
Martyna

11 komentarzy :

  1. Dla mnie w ogóle nie kojarzył się ze śniegiem - po prostu pachniał jakby perfumami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego wosku jeszcze nie miałam, ale na pewno po niego sięgnę :))
    Powodzenia na egzaminach i obronie! Przesyłam kopniaka szczęścia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki :), tego wosku nie znam, ostatnio chodzą za mną owocowe zapachy :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki, a woski fajne, zwłaszcza to serduszko, urocze. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Kobietki za kciuki! Przydadzą się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. trzymam kciuki za egzaminy! u mnie też praca wre :D dziś już pierwszy za mną - zaliczony na tłustą czwóreczkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super :) obym i ja wypadła podobnie

      Usuń
  7. Nie pamiętam tego zapachu, musze go wywachac :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kominki używam głównie w zimę a ten wosk nada się idealnie:)

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka