Make-up

Hej Kochani :) W ten piękny, słoneczny dzień, chciałabym przedstawić Wam kolejny makijaż. Zdjęcia nie są może idealne, w tym moja mina, ale w końcu chodzi o oko, więc nie zwracajcie na mnie uwagi. Jeśli ciągle jesteście ciekawi co zmalowałam, zapraszam do czytnia dalej (właściwie do oglądania) ;)






Jestem ciekawa co powiecie ;) Może natchniecie mnie do tworzenia większej liczby makijaży?

Koniecznie powiedzcie czy u Wam jest tak ciepło jak w moim Augustowie (29 stopni) i jak spędzacie długi weekend.
Ja niestety siedzę w zeszytach. Za 2 tygodnie obrona.. Jak ten czas szybko leci... 

Trzymajcie się :) 
Martyna

17 komentarzy :

  1. Ładny makijaż, zwłaszcza ten niebieski akcent na linii wodnej "ożywia" spojrzenie. Wydaję mi się, że podkład jest za jasny, przynajmniej na zdjęciu odbiega trochę od reszty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja twarz zawsze wychodzi blado na zdjęciach, nawet jeśli podkład jest ciut ciemniejszy niż powinien ;) Może to efekt flesha, nie wiem.

      Usuń
    2. Możliwe. Swoją drogą co masz na ustach? :)

      Usuń
    3. pomadka 'Kiss me' z paletki Siren Sleeka

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy makijaż, nietypowe połączenie kolorów ale bardzo pasują one do siebie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny makijaż!

    Zwłaszcza, że masz urodę, do której niemal wszystko pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż jest świetny, a do tego świetne połączenie kolorów. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki cudowny makijaż! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;]*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie, szczególnie ten błękitny kolor mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny makijaż :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny makijaż, powodzenia na obronie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy ten makijaż, szczególnie ta błękitna kreska daje niezwykły efekt.
    Ale ogólnie bardzo Tobie pasuje.
    Czy ten makijaż długo wytrzymał w upał?
    Podobno są na to jakieś sposoby, aby się dłużej trzymał.

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka