Stary aparat, nowe paznokcie

Hej Kochani Czytelnicy. Odnośnie tytułu.. to ja już po prostu nie wytrzymam. Mój aparat totalnie mnie olewa, gdy chcę Wam coś pokazać. Robi zdjęcia jakby nie mógł, co doprowadziło mnie już do ostateczności, a po za tym z trudem przerzuca zdjęcia do komputera (lata służby i wejście usb zaniemogło). I tu moje postanowienie, że maksymalnie w następnym miesiącu kupuję nową cyfrówkę. Sami z resztą zobaczycie jak ostre zdjęcia robi mój obecny zdjęciopstrykacz. I tu moje pytanie do Was, czy jesteście w stanie polecić mi jakąś dobrą, posiadającą sporo Mpix cyfrówkę, która sprostałaby blogowym wymaganiom typu udokumentowanie mani czy makijażu... nie wspomnę oczywiście o innych kadrach typu ,,ja nad jeziorem". :D Jestem otwarta na Wasze opinie, oczywiście te w nie największej cenie (choć i tak ulegnę pewnie jakiejś promocji i urokowi zewnętrznemu owego urządzenia). A tu dla wszelkiego dowodu, moje pazurki. Miał być typowo manicurowy post, ale pękam ze złości, dlatego musiałam się najpierw wyżalić... Myślę, że zrozumiecie, jak zobaczycie zdjęcia. Wspomnę jeszcze, że mój aparat ma dobre 10 lat i 4 Mpix. Jakieś pytania? :D



Bohaterowie manicuru czyli Semilac #001, #054 i #063.


Co powiecie na taką stylizację? Zaszalałam z długością nakładając żel, bo w końcu skończyłam zajęcia z kosmetologii.
Tak więc do egzaminu końcowego, będę mogła cieszyć się bujnymi pazurami. Jak na razie nie odczułam żadnego dyskomfortu w pracy (rozrywanie kartonów, przewalanie ich, etc.).

Jak zaczęłam z żalem, tak skończę z radością. Oficjalnie mogę się pochwalić, że moja praca licencjacka jest już zwarta
i gotowa. Pozostała już tylko nauka na egzaminy końcowe i przygotowanie do obrony. Oby praca nie poszła w las :) 

A co słychać u Was? Koniecznie dajcie znać.
Pozdrawiam!

15 komentarzy :

  1. Pazurki są po prostu śliczne, bardzo podoba mi się zdobienie. Na aparatach za bardzo się nie znam, ale mój chłopak powtarza, że w aparacie najważniejsza jest jak największa matryca, a potem cała reszta. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Właśnie też się za bardzo nie znam na aparatach i jak przychodzi do zakupu to jestem jak w gorącej wodzie kąpana.

      Usuń
  2. bardzo ładne wzory, szczególnie podoba mi się ten na białym tle

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdobienie, biel i czerwień zdecydowanie duet idealny :)
    Jak dla mnie masz naprawdę dobre jakościowo zdjęcia, wszystko pięknie widać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam lakiery Semilac :) śliczny mani!

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie paznokcie, zainspirowałas mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. legendary red to mój ulubiony semilac, bardzo fajna pigmentacja i superowo się błyszczy. A twój mani wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! A długość naprawdę zabójcza :D jeszcze akich nie miałam ale troszke krótsze i da się funkcjonować chociaz niektórzy się dziwią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :) często się spotykam z pytaniami czy mi wygodnie i czy paznokcie nie przeszkadzają :)

      Usuń
  8. Ja również nie znam się zbyt dobrze na aparatach. Miałam w planach kupienie lustrzanki, ale muszę jeszcze na nia zarobić więc troszkę się zejdzie :) Paznokcie robią wrażenie, chociaż ja nie umiem funcjonować w tak długich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam długie pazurki, choć przyznaję że w niektórych momentach utrudniają życie. Też marzę o lustrzance ale właśnie z powodów finansowych postawię na cyfrówkę ;)

      Usuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka