Le Petit Marseillais

Witajcie. Ostatnio jak wiecie, zostałam ambasadorką Le Petit Marseillais. Dziś chciałabym zdradzić Wam więcej na temat dwóch żeli pod prysznic właśnie tej marki, które otrzymałam wraz z boksem niespodzianką (jak zostałam ambasadorką opisałam tu <klik>). Nie będę się rozpisywać i zainteresowanych odrazu odsyłam do dalszej części posta :)


Na początek kilka informacji o produktach ze zdjęcia, które urzekają pięknymi zapachami.


Żel pod prysznic i do kąpieli o aromacie Pomarańczy i Grejpfruta, świetnie imituje woń tych owoców. Grejpfrut zdecydowanie wysuwa się na pierwszy plan i otula, jednocześnie zapewniając niezwykłą świeżość. Dla miłośników tego owocu, żel będzie idealny. Pachnie dokładnie tak jak można by się spodziewać.


Żel o zapachu werbeny z cytryną kojarzy mi się z cytrynowym, a jednocześnie słodkim lizakiem Chupa-Chups. Pachnie słodko, ale w połączeniu z kwaśnym owocem powoduje lekkie orzeźwienie. Skóra po kąpieli jest odżywiona i w żadnym wypadku przesuszona.


Oba żele mają naturalne dla skóry pH i posiadają bazę myjącą pochodzenia roślinnego. Dobrze się pienią. Pachną przepięknie i wypełniają łazienkę aromatem po brzegi. Ich skład możecie dostrzec klikając na powyższe zdjęcia.
Mnie osobiście urzekły wygodne i estetyczne opakowanie z zamknięciem na klik. Umilają mi one kąpiel, bo nic nie wypada z rąk, a przy otwarciu na pewno nie stracimy paznokcia. Oprócz tego, że zapachy nie utrzymują się zbyt długo na skórze po kąpieli, nie dostrzegłam minusów.

Moja ocena to 5,5/6. Jestem ciekawa co Wy powiedzielibyście o tych żelach :)

Pozdrawiam Was,
Martyna

5 komentarzy :

  1. Chetnie bym przetestowala kosmetyki tej firmy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zapachy ich kosmetyków, pachnie od nich zawsze w całej łazience. Tych jeszcze nie próbowałam, a chętnie bym sprawdziła ich działanie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten żel i szału nie ma ale zapchy śliczne mają ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję, fajnie dostać coś za darmo :) co do tych żeli, to jak do te pory żaden zapach nie przypadł mi do gustu

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka