Czym to pachnie? Czyli Cassis - Yankee Candle

Hej. Ostatnio przez ulubioną perfumę, która w składzie posiada czarne porzeczki, zachciało mi się czuć te owoce wszędzie, stąd szybki zakup nowego wosku. Z tej więc okazji dziś krótko o wosku Cassis Yankee Candle. Jeśli jesteście ciekawi co Wam o nim powiem, zapraszam do czytania dalej ;)


Czarne porzeczki mają subtelną ale specyficzną cierpką woń, natomiast wosk należy do słodkich. Powiem szczerze, że wyczuwam tam bardziej kwiaty aniżeli samą porzeczkę. Po zapaleniu wosku, aromat skojarzył mi się z porzeczkowym sokiem, ale tym sztucznym z wysokim procentem cukru. Dodatkowo muszę przyznać, że wydajność wosku oceniam dość nisko, bo jak średnio palę po 2-3 razy jedną część wosku, w tym przypadku, po jednym odpaleniu zapach się wyczerpywał.
Tak czy siak, wosk przypadł mi do gustu, ale po etykietce spodziewałam się czegoś innego. Jest to mój pierwszy owocowy wosk z Yankee Candle i jestem ciekawa jak wypadną pozostałe, bo temu niestety do prawdziwej porzeczki daleko.

A Wy mieliście może kontakt z Cassis? Co sądzicie? Może macie inną opinię - chętnie się dowiem :)

Martyna

7 komentarzy :

  1. Chętnie powąchałabym takie prawdziwe porzeczki. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdziwe to tak ;) liczyłam na taki zapach

      Usuń
  2. Wosk o zapachu napoju porzeczkowego to raczej nie dla mnie :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie cierpię czarnej porzeczki, więc unikam wszystkiego, co z nią związane ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem czy mi by się spodobał, lubię owocowe zapachy ale różnie bywa z nimi, tak jak piszesz :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ten wosk, nawet o świecy myślę, na lato super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mibsię nie podoba ten zapach, jest za ciężki i po prostu sztuczny. Brakuje mi tutaj prawdziwej porzeczki...

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka