Wielkanocno-wiosennie

Witajcie w wigilię Wielkanocy. Na wstępie chciałabym Wam wszystkim życzyć pogodnych i wspaniałych Świąt spędzonych w gronie najbliższych. Dużo ciepła w Waszych sercach w te zimne, ale pięknie świąteczne dni. Kolorowych pisanek
i smacznych potraw oraz byście wypoczęli i wyłączyli się przez ten krótki czas na wszelkie troski!
Właśnie znalazłam chwilkę na napisanie czegoś, więc jestem, między zrobieniem sałatki, a umyciem podłogi :) A jak jest
u Was z przygotowaniami? A może już Świętujecie? Bo ja jeszcze w proszku, ale moje paznokcie już od jakiegoś czasu są gotowe na ten magiczny czas. Może nie są stricte Wielkanocne, ale wesołe i wiosenne na pewno. W kolorach mojego mani wykorzystałam najnowszy nabytek, czyli numer 022 Semilaca, więc śmiało skreślam go z mojej wishlisty :) Ale wracając do rzeczy, zapraszam do małej galerii zdjęć.






Podoba się, nie podoba? Czekam na komentarze i pozdrawiam Was cieplutko !

13 komentarzy :

  1. Wow,świetne są!Zazdroszczę takich pazurków.
    Życzenia trochę spóźnione,ale również życzę Ci wesołych i radosnych Świąt :)
    Zaobserwowałam Cię i będę się tutaj pojawiać częściej.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i również życzę Wesołych Świąt :)

      Usuń
  2. Bardzo ładne takie kolorowe...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten różowy paznokieć z kwiatuszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wykonane cieniowania, wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, takie delikatne, wiosenne i pełne uroku pazurki. :)

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka