Jak zostałam Ambasadorką Le Petit Marseillais

Witajcie Kochani :) Piękne Słonko za oknem a na mojej twarzy uśmiech, spowodowany wspaniałą niespodzianką jaką wczoraj otrzymałam. Mianowicie zostałam Ambasadorką Le Petit Marseillais i w moje ręce wpadła ta cudna paczuszka.

Zupełnie nie spodziewałam się tego, iż zostanę wyróżniona w tak miły sposób i było to dla mnie kompletnym zaskoczeniem. Podczas gdy kończyłam właśnie zajęcia, zadzwonił do mnie kurier z informacją, że czeka na mnie paczka. Byłam w totalnym szoku i nie wiedziałam jaką przesyłkę, skąd i od kogo mogłam dostać, bo przez parę dni nie sprawdzałam maila, a jak się późnij okazało miałam w skrzynce kilka informacji na ten temat :D Po otwarciu paczki, gdy już zbadałam o co chodzi, moim oczom ukazało się to oto pudełko i z ochotą zabrałam się za rozpakowywanie. Muszę przyznać, że już sama szata graficzna mnie urzekła i pudełeczko będzie świetną pamiątką. Jeśli jesteście ciekawi co znalazłam w środku, zapraszam do czytania dalej :)



Po otwarciu wieczka, dokładnie ze wskazówkami, zapoznałam się z zawartością pudełka i muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem. Dopasowane dodatki idealnie oddają hasło Odetchnij Prowansją. Kwintesencja w formie delikatnych żeli do mycia, a do tego ciekawy przewodnik po świecie Le Petit Marseillais. Do tej chwili nie miałam okazji osobiście poznać produktów tej marki i cieszę się przez to jeszcze bardziej, że mogę Wam teraz o nich napisać.


Jestem ciekawa czy zgadniecie jakie zapachy zamknięte są w tych tajemniczych pojemniczkach i czy może sami mieliście okazję zapoznać się z zawartością pudełka, bo jeśli nie, to macie szansę zgarnąć kolejną niespodziankę od Le Petit Marseillais. Wystarczy, że dołączycie do Ambasadorek na ambasadorkalpm.pl i przejdziecie pomyślnie poszczególne etapy :) Jest to świetna okazja aby poznać się z marką, jeśli ktoś jeszcze o niej nie słyszał :) Co Wy na to? 

Pozdrawiam Was i życzę cieplutkiej Majówki !

15 komentarzy :

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka