3 w 1 od Nivea

Czy Twoja skóra cierpi z powodu niedoskonałości ? Głębokie oczyszczanie jest pierwszym krokiem, by Twoja skóra była od nich wolna. NIVEA Pure Effect All in 1, dzięki swojej wielozadaniowej formule, wzbogaconej aktywnym ekstraktem
z magnolii:
- usuwa zanieczyszczenia
- pomaga odblokować pory i oczyści skórę z zaskórników
- może być stosowany jako maska- pozostawiony na kilka minut na twarzy zapobiega błyszczeniu i matuje na długi czas
- wykazuje właściwości antybakteryjne, dzięki którym pomaga zwalczać bakterie powodujące powstawanie niedoskonałości
- nie podrażnia skóry dzięki delikatnej formule.

Takie są obietnice producenta odnośnie kosmetyku pielęgnacyjnego 3 w 1. Jeśli jesteście ciekawi jakie jest moje nastawienie do tego produktu, czyli jak się sprawdził u mnie, zapraszam do czytania dalej :)



Odnosząc się do słów producenta muszę przyznać, że ten kosmetyk świetnie oczyszcza skórę i zapewnia jej świeżość. Matuje, ale na pewno nie na długi czas, ponieważ gruczoły łojowe działają i normalne jest to, że po umyciu skóra wraca do stanu wyjściowego, jeśli chodzi o ilość sebum.
Właściwości antybakteryjnych nie sprawdziłam, bo nie oglądam się pod mikroskopem, natomiast potwierdzam niekomedogenność produktu (nie zatyka porów). Skóra po jego zastosowaniu jest wyraźnie oczyszczona, a ilość zaskórników ulega zmniejszeniu. Do czego mogę się przyczepić jest to, że nakładając kosmetyk na skórę odczuwałam kilkakrotnie delikatne pieczenie, możliwe, że przez obecność kaolinu (glinki białej), bo zawsze przy glinkach mam straszne odczucia. Tutaj było o wiele lepiej i uczucie to po niedługim czasie ustępowało, ale uprzedzam iż takie działanie może się pojawić. Wiadome jest przecież, że każdy z nas jest indywidualnością i mimo iż wg producenta kosmetyk nie powinien podrażnić, skóra może reagować różnie na poszczególne składniki. I tu, przy okazji, skład dla zainteresowanych:

(kliknij, aby powiększyć)

Opakowanie: Typowa, plastikowa tubka z zamknięciem na klik.

Konsystencja: Produkt treściwy, ale rozprowadza się wspaniale i nie ma problemu z wydostaniem go z tubki.

Wydajność: Kwestia indywidualna, bo zależy jak stosujemy produkt. Czy jako peeling/żel oczyszczający co dzień, czy jako maskę 2-3 razy w tygodniu. W moim przypadku, stosując produkt 3 razy w tygodniu wystarczył mi na ok. 2 miesiące.

Dostępność: Drogerie, hipermarkety.

Cena: Regularna: 14-18 zł. Aktualnie w Naturze trwa gazetkowa promocja i jest on dostępny za 10.99 zł. Warto przetestować, jeśli ktoś jeszcze nie używał.

Moja opinia: Produkt pachnie obłędnie i używałam go z przyjemnością. Zapach ma kremowy, jaki lubię i nieuciążliwy. Myślę, że będąc w Naturze zaopatrzę się w niego ponownie. Świetnie oczyszczał moją skórę i mimo alkoholu denat.
w składzie oraz delikatnego pieczenia, nie mam mu nic do zarzucenia.

A Wy mieliście okazję używać tego pielęgnacyjnego 3 w 1? Sięgniecie po niego, czy raczej coś Was zniechęciło?


Pozdrawiam i życzę Wam udanego wieczoru. 


P.S. Nie było mnie tu jakiś czas, z powodów technicznych, ale już zabieram się za czytanie Waszych nowinek
i przygotowywanie kolejnych notek :)

13 komentarzy :

  1. Nie wiem dlaczego, ale produkty Nivea mnie nie przekonują ;) Na co dzień stosuję olejki, a do oczyszczania peeling z Himalaya Herbals lub pastę z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pastę z Ziaji i ja stosuję :) Ten produkt dostał się w moje ręce przypadkiem, nie wiem czy sama wcześniej też bym po niego sięgnęła ;)

      Usuń
  2. Miałam i bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy produkt, fajnie że ma glinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię kosmetyki Nivea, chętnie sięgam po ich kremy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kremów mam tylko ten uniwersalny, rzadko sięgam po Nivea i powiem szczerze, że to chyba mój 3 produkt tej marki.

      Usuń
  5. Miałam go i bardzo się z nim lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam go jeszcze, ale kto wie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie nie przekonuje jednak nivea :(

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka