Pierwszy makijaż w całej okazałości

Witajcie :) Wiosna napawa optymizmem, a Słonko powoduje, że chce się żyć. Z tej okazji przybywam z makijażem
w kolorach tęczy. Ostatnio zaczął doskwierać mi brak kolorów, dlatego sięgnęłam po cienie zupełnie inne niż brązy, których trzymałam się całą zimę. Musicie jednak wybaczyć mi pewną kwestię, a mianowicie to, że mój aparat delikatnie przekłamał kolory na dolnej powiece. Mało widoczny jest miętowy, który w rzeczywistości był bardzo widoczny, ale oprócz tego wszystko zostało jak należy. Zapraszam na małą porcję fotek.




Użyte kosmetyki:

Twarz:
Podkład Lirene City Matt 207
Puder Rimmel Stay Matte 009
Bronzer mineralny Zoeva B53
Rozświetlacz KOBO Moonlight

Oczy:
Paletka Technic o której pisałam tu <klik>
Cienie Sensique: Exotic flower 221 i Velvet touch 145
Fioletowy cień bez nazwy ;D
Eyeliner Sleek
Żelowa kredka do oczu Essence
Tusz do rzęs Rimmel Extra Super Lash, który chwaliłam w tym poście <klik>

Usta:
Paletka Sleek Siren

Brwi zostały pominięte przez nieuwagę, jako, że nie podkreślam ich na co dzień.

Jestem ciekawa Waszych opinii :) I czy chcecie więcej makijażowych postów?
Pozdrawiam !

19 komentarzy :

  1. Ładny makijaż, ja zaznaczyłabym troszeczkę tylko mocniej brwi, bo jednak to makijaż mocny. Ładne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne połączenie kolorków :) Brwi i tak masz wyraźne, wiec brak ich podkreślenia nic nie ujmuje makijażowi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny i bardzo wiosenny.tez ostatnio mam ochotę na troche koloru n twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosennie i kolorowo podoba mi się : )

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny makijaż, bardzo wiosenny, a mam pytanie czym robisz zdjęcia? telefonem może?
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cyfrówką ale mega starą, mam ją już ponad 10 lat. :)

      Usuń
  6. Byś się uśmiechnęła na wiosnę :) ale wiesz, że pięknie CI wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow ! jak odważnie i kolorowo ! jestem pod wrażeniem - wyszło świetnie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za miły komentarz ;) Piękny makijaż, taki letni.... robi wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny! :D Duża dawka kolorów - czyli to co tygryski lubią najbardziej :) I głosuję za większa ilością postów z makijażami :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż! Ta paletka ze cieni robi wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie, kusi mnie paletka do ust sleek

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka