Moc fioletu

Hej, hej, hej :) Naładowana pozytywną energią dodaję dziś porcję fotek mojego obecnego mani. Hybryda wciąż i nadal obecna jest na moich paznokciach, które niestety muszą być krótkie. Nie pamiętam z jakiego powodu, ale pewnego dnia, przestałam po prostu lubić jednolite paznokcie. Dlatego zawsze staram się aby cokolwiek, aniżeli tylko 1 lakier, znalazło się na moich paznokciach. Piórka jeszcze nie gościły w moim manicurze, dlatego jestem ciekawa co powiecie. Powiem także od razu, że nie miałam na celu wykonania ombre :D Zapraszam na fotki. 






Dajcie znać, co sądzicie i jakie kolorki goszczą aktualnie na Waszych paznokciach. Szukam inspiracji ;)
Buźka!

18 komentarzy :

  1. fajne kolorki, ładnie Ci wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne przejście :) lubię piórka na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! super paznokcie zrobiłaś! :) u mnie obecnie biały french z białymi malowanymi różami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różyczki i inne kwiatki to chyba hit tego sezonu ;)

      Usuń
  4. wyszło bosko :) ten jasny fiolet jest rewelacyjny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Semilac nie zawodzi. I choć dość popularny w blogosferze jest kolor Mardi Gras, mnie jednak urzekła ta jasna lawenda ;)

      Usuń
  5. no bardzo ładnie wyszły ;) ładne odcienie fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznee masz te paznokcie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuję za miłe słowa Dziewczyny !

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne pazurki i kolorki, u mnie rzadko kiedy gości lakier ma pazurkach niestety ale zazdroszczę :-P

    OdpowiedzUsuń
  9. Baardzo ładne :) No i hybrydy to jednak wygoda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak ! Już minęło więcej niż tydzień, a mani wciąż wygląda jak nowe.

      Usuń
  10. Muszę przyznać, że ładnie wyglądają pazurki.

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka